• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
sam zei:
Ondanks mijn voornemen om niets meer te kopen dit jaar... heb ik toch maar weer gefaald
263a.png

Volgende zaken staan in bestelling: Gentle Giant - Lando Calrissian Mini Bust
Lando.jpg

Gentle Giant - Mace Windu Mini Bust
80317-2.jpg

Gentle Giant - Jabba's Palace Band Statue
star_wars_jabbaband1_gentle.300.jpg

En de volgende heb ik laten reserveren Gentle Giant - Airborne Trooper Mini Bust
airbornetrooper.jpg

Gentle Giant - Emperor Palpatine ROTS Mini Bust
SW_PalPay_Face.300.jpg

Gentle Giant - Qui Gon Jin Mini Bust
SW_Jinn.jpg

Gentle Giant - Shaak Ti Mini Bust
SW_Shaak.jpg

Giant Gentle - General Grievous Mini Bust
SW_GenG.jpg

En nu is 't genoeg voor dit jaar
263a.png
Dat zijn wel van de mooiste die je tot nu toe hebt laten zien.
1f44d.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi zo! Bevalt hij? Er is net een update 5.2 of zoiets waarbij de playbar nog beter zou moeten klinken

Skank zei:
Mooi zo! Bevalt hij? Er is net een update 5.2 of zoiets waarbij de playbar nog beter zou moeten klinken
Ik mag en kan deze soundbar niet vergelijken met een goede stereoset
263a.png
Recht uit de doos klinkt de soundbar rommelig en niet gedetailleerd, maar gelukkig zit er een EQ functie op
1f44d.png
Nu klinkt de Soundbar echt geweldig, wauw en wat een laag dat er uit deze platte doos komt.

Chr1st0f zei:
Mooi, dan kan je de 2 apps eens vergelijken.
Is zeker de moeite waard om deze app naast die van de Bluesound te vergelijken, maar op het eerste zicht ontlopen ze elkaar niet veel. Later ga ik hierover meer in detail treden, is nog maar vers uit de doos
263a.png

Joske007 zei:
Ik mag en kan deze soundbar niet vergelijken met een goede stereoset
263a.png
Recht uit de doos klinkt de soundbar rommelig en niet gedetailleerd, maar gelukkig zit er een EQ functie op
1f44d.png
Nu klinkt de Soundbar echt geweldig, wauw en wat een laag dat er uit deze platte doos komt.
Mss verder in sonos topic? Wat doe jij dan? Bij mij staat hij recht uit de doos...

Sample van LED-strips aangevraagd. Iemand enig idee of een ledstrip met 120 Epistar 3528SMD led's/m aan 11.3€/m een goede prijs is?

Laatste tijd nog amper online geweest hier.. Reden was dat ik op reis ben geweest maar afgelopen weekend heb ik ook een huis gekocht.. Na de notaris rotzooi is het dus verhuis tijd...

Maar dat zal dus nog een paar maand zijn dus...

En nu enkele foto's..

Sent from my iPad using Tapatalk

Dank u. Gewoon op zoek gegaan en gevonden op internet. Is wel via immo kantoor. Bezoek gedaan en het was onmiddellijk ons ding. Er is nog een klein beetje werk aan maar al perfect bewoonbaar. We gaan er wel direct een nieuw dak op leggen. Want deel van het dak is in een iets mindere staat..

Proficiat.

Inderdaad, het eerste dat ik op de foto zag was het dak dat wat werk nodig heeft ? Verder precies wel iets waar wat mee aan te vangen valt
1f609.png

Back
Bovenaan