• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
sam zei:
Momenteel moet je daar veel kartonnen dozen bij voorstellen. Ik zal ooit, als de woning af is en de mancave nog wat later, eens foto's posten. Al zal dat niet voor de eerste 2 jaar zijn. Eerst de woning volledig op orde krijgen zoals we het willen, nadien de mancave afwerken.
Ik zit zowat in dezelfde situatie. We doen het rustig aan. Maar uiteindelijk komt het er wel van.
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Om het meten hier accurater te laten verlopen, heb ik me maar een degelijke microfoonstatief incl. tas aangeschaft.

Het meten kan binnenkort weer beginnen
263a.png

samson_bl3.jpg

Precies een soort Samson statiefke ? Trek veel op het statiefke van ADSY Pro kit eigenlijk.

Joske007 zei:
Om het meten hier accurater te laten verlopen, heb ik me maar een degelijke microfoonstatief incl. tas aangeschaft.

Het meten kan binnenkort weer beginnen

samson_bl3.jpg
Of karaoke avonden met de forumleden? lol

broodro0ster" data-link="http://home-theater.be/topic/24-Wat-heb-je-zopas-gekocht?postID=22315#post22315"> Of karaoke avonden met de forumleden? </woltlab-quote> Kom maar af zei:
Precies een soort Samson statiefke ? Trek veel op het statiefke van ADSY Pro kit eigenlijk.
Klopt, ssst niet voort zeggen, hé dance Jan, ik was er zo content van dat ik mezelf maar eentje heb aangeschaft

Thanks! Als de dedicated af is ga ik daar een bedje voor een maand installeren ofzo
1f606.png

Neil_young_heart_of_gold.jpg
Een hele tijd geleden op TV geweest en ik vond het zo goed dat ik naar de BD op zoek was gegaan. Maar blijkbaar enkel op DVD te verkrijgen. Dus heb ik die maar gekocht.

Verder nog wat T-shirts en broeken van Adidas om te gaan trainen.
263a.png

rho zei:
Neil_young_heart_of_gold.jpg
Een hele tijd geleden op TV geweest en ik vond het zo goed dat ik naar de BD op zoek was gegaan. Maar blijkbaar enkel op DVD te verkrijgen. Dus heb ik die maar gekocht.
Ah, zie ik hier nu nog een fan van Niel Young
263a.png
Thnx, ik deze BD ook maar eens opzoeken.

Ziet er zeker interessant uit. Kijk persoonlijk ook uit naar deze, verschijnt op 24 november.

130724012910879353.jpg

Joske007 zei:
Ah, zie ik hier nu nog een fan van Niel Young
263a.png
Thnx, ik deze BD ook maar eens opzoeken.
Als je er een BD van kan vinden val ik toch van mijn stoel. Want ik kan er nergens een vinden. Noodgedwongen dus de DVD moeten bestellen.

Ik probeer hier en waarschijnlijk jij ook wel, zoveel mogelijk op BD te halen. Helaas is dit net als deze bovenstaande artiest niet altijd mogelijk, dan is het enige alternatief maar een DVD.

Blijft het toch verrassend vinden, dat je dit soort zaken met regelmaat tegenkomt, zeker met 4K in aantocht
2639.png

Gyproc, osb platen, isolatie, vijzen... Een hoop dus. Om maandag van start te kunnen gaan met de ht.

Joske007 zei:
Ik probeer hier en waarschijnlijk jij ook wel, zoveel mogelijk op BD te halen. Helaas is dit net als deze bovenstaande artiest niet altijd mogelijk, dan is het enige alternatief maar een DVD.

Blijft het toch verrassend vinden, dat je dit soort zaken met regelmaat tegenkomt, zeker met 4K in aantocht
2639.png
Ik geloof dat Neil Young niet zo'n liefhebber is van BluRay. Hij zat ook in de DVDa groep toen er nog een "strijd" was tussen DVDa en SACD.

Back
Bovenaan