• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Ik had mij voorgenomen niets meer te kopen, maar dat was buiten de broer gerekend die eventjes melden dat hij zo'n intel NUC had gekocht, na opzoek werk moest ik er ook eentje, het resultaat:
  • intel nuc dn2820fykh
  • Kingston KVR16LS11S6/2 Arbeitsspeicher 2GB
Eindelijk XMBC en kan die domme WD live-tv eindelijk weg, ding hangt me serieus de keel uit soms
263a.png

BOXDN2820FYKH0-features.gif

geen hdmi 2/4K, maar dat heb ik niet nodig, daar mijn tv toch geen 4K heeft, toekomst zien we wel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er een mooi bakske uit
263a.png

Is deze enkel om als mediaspeler in te zetten?

Joske007" data-link="http://home-theater.be/topic/24-Wat-heb-je-zopas-gekocht?postID=21358#post21358"> Ziet er een mooi bakske uit [img]https://home-theater.be/wcf/images/smilies/emojione/263a.png[/img] Is deze enkel om als mediaspeler in te zetten? </woltlab-quote> <woltlab-quote data-author="Chr1st0f zei:
demon</woltlab-metacode>: Wat ga je er opzetten, want er is blijkbaar geen DTS-HD ondersteuning in Windows voor de 2820? Zie https://communities.intel.com/thread/48173?start=0&tstart=0
Er zal OpenElec op komen, heb nog een goede en snelle USB 3.0 stick liggen. Voor PC-zaken gebruik ik mijn pc wel, daar mijn plasma niet zo blij is met statische inhoud ;).

DTS, DD+ zijn geen probleem onder linux
1f609.png

Geen disk er in maar wel een USB stick? Of ben je van plan om hier ook rechtstreeks mee te streamen?

Joske007 zei:
Geen disk er in maar wel een USB stick? Of ben je van plan om hier ook rechtstreeks mee te streamen?
Zal puur streamen van de NAS zijn, net zoals nu. Er past maar max een 2.5" drive in.

Meer hoeft dat ding niet te doen, wil van de WD TV af omdat hij gewoonweg niet aan mijn noden voldoet, ik wil liever spelen met XBMC, dat ook nog eens zeer leuke skins heeft :).

In combinatie met de 'HTPC Manager' is dit wel een leuke combo!

Zal mijn bevindingen wel ergens volgende week posten :).

Wauw nice indeed, jammer vv hd audio maar als je dat niet nodig hebt... who cares Erg mooi bakje, en off course xbmc ! Is gewoon zalig !

Skank zei:
Wauw nice indeed, jammer vv hd audio maar als je dat niet nodig hebt... who cares Erg mooi bakje, en off course xbmc ! Is gewoon zalig !
HD audio werkt hoor, enkel niet in windows, dat ik ik niet zal gebruiken. Maar bon, HD audio is niet snel te vinden bij de gemiddelde rip en boeit niet.

Mooi bakje Demon!

Ik heb net een mailtje naar Juoigâ gestuurd om een UMIK-1 te bestellen.
263a.png
Binnenkort dan ook maar eens REW installeren op de htpc.

Vandaag in mijn bus
263a.png
Wordt gebruikt om de data, na backup extern te bewaren. WD My Book 4 TB
366356-western-digital-my-book-4tb.jpg

Nog wat zaken voor de toekomstige mancave gekocht:

Darth Vader barkruk voor aan de flipper- en arcadekast
star-wars-counter-stools-500x300.jpg

Nog enkele bustes: Gentle Giant - Sandtrooper Sergeant Mini-Bust
sw_SandSgt1.jpg

Gentle Giant - Sandtrooper Squad Leader Mini-Bust
sw_SandOrange1.jpg

Gentle Giant - Sandtrooper Corporal Mini-Bust
sw_SandCorp1.jpg

Gentle Giant - Tie Fighter Pilot Black 3 Chase Mini-Bust (ik had de gewone versie al)
SW_TIEPilotChase.jpg

Gentle Giant - Garindan Mini-Bust
SW_Garindan.jpg

Gentle Giant - Han Solo Hoth Mini-Bust
SW_SoloHothBlue.jpg

Gentle Giant - 2-1B Surgical Droid Mini-Bust
star-wars-1_6-bueste-2-1b-surgical-droid-17-cm_GG80077_5_2.jpg

Gentle Giant - At-At Driver Mini-Bust
ATATdriver.jpg

En nu zal het allicht wel ff gedaan zijn voor een tijdje. Alhoewel, ik maak mijzelf dat iedere keer weer wijs...
263a.png

sam zei:
En nu zal het allicht wel ff gedaan zijn voor een tijdje. Alhoewel, ik maak mijzelf dat iedere keer weer wijs...
Ik zou wel eens een foto willen zien van je collectie! Lijkt me echt wel een indrukwekkende collectie

Vorige week zo'n Marmitek ding gekocht (IR extender) zodat ik m'n spullen integraal achter gesloten deurtjes kan bedienen. Werkt prima zo'n "IR-blaster" setup.

jvanhambelgium zei:
Vorige week zo'n Marmitek ding gekocht (IR extender) zodat ik m'n spullen integraal achter gesloten deurtjes kan bedienen. Werkt prima zo'n "IR-blaster" setup.
Ik heb die al 3j ofzo
1f609.png

luckske zei:
Ik zou wel eens een foto willen zien van je collectie! Lijkt me echt wel een indrukwekkende collectie
Momenteel moet je daar veel kartonnen dozen bij voorstellen. Ik zal ooit, als de woning af is en de mancave nog wat later, eens foto's posten. Al zal dat niet voor de eerste 2 jaar zijn. Eerst de woning volledig op orde krijgen zoals we het willen, nadien de mancave afwerken.

Skank zei:
Ik heb die al 3j ofzo
1f609.png

Had ik ervoor ook nooit nodig aangezien m'n toestellen allemaal zichtbaar stonden
1f44d.png
Heb je ook een "blaster" versie of zo eentje met 1 IR-oogje voor elke toestel dat je wil bedienen dat je dan op het toestel moet plakken bij wijze van spreken ? Toestelletje zelf is met USB-voeding dat ik op m'n Onkyo heb hangen voor de voeding zo heb ik geen extra stopcontact nodig.

Ja met zo'n plakdingetje op elk toestel. En dan 1 klein oogje int zicht

Back
Bovenaan