• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
  Welke?
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Sonos play 1 in wit.

Zeer snel alles up and running. Zeer gemakkelijk om alles af te spelen en overal te plaatsen met de nieuwe wifi update.

Klein, fijn, geen kabels en gemakkelijk dus vriendin content ;-).

2 stuks van die verlichte kaders van Beatbrother! Top !

Komt in orde ,;)   Ik weet wel nog niet goed welke posters ik ga nemen

Met al het HT geweld hier in huis, heeft m’n vrouwke zichzelf ook maar eens verwend met deze Mazda CX-5 in automaat
263a.png
Ook al zijn beide wagens totaal niet te vergelijken, viel het afscheid nemen van de DSG-automaat uit de VW Passat Variant 2.0 helemaal niet zwaar.  
cx5wit20inch2.jpg

YdArdh.jpg

bAlNWh.jpg

cx-5-interior-gallery-01.jpg

Heb met de 175pk versie gereden en ze zijn best wel pittig in het verkeer!

Is het de 4WD versie?

Heb met de 175pk versie gereden en ze zijn best wel pittig in het verkeer!

Is het de 4WD versie?
Dit keer eens niet voor een 4WD gekozen, want zie het nut er niet meer van in. Motor is 150pk en heb ik eens kunnen vergelijken met de 170pk-versie, tussen beiden minimaal tot geen verschil waarneembaar. Zal wel met onze Vlaamse taksen te maken hebben
1f609.png

Nu 4WD is veiliger bij slecht weer en ga ook ieder jaar skiën dus gemakkelijk in de sneeuw in combinatie met winterbanden.

Gisteren: Boston Acoustics A 225C (center speaker) nu is de set eindelijk compleet!(geen sub nodig). Morgen met een film eens goed testen
263a.png

Dan heb je nog geen sub gehad
1f606.png
  Goh, ik kan wel geloven dat deze meer diepte geeft aan het geluid, maar een sub zal voor mij serieus overdreven zijn, ruimte wat te klein voor en heb zoal last van lage tonen(overgevoelige oor
1f62d.png
)

Back
Bovenaan