Ik heb gisteren pas vernomen hoe "moeilijk" het is om hier aan te geraken. Heb je de witte of de zwarte (64GB) versie? 't Moet echt een super koopje zijn.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik heb gisteren pas vernomen hoe "moeilijk" het is om hier aan te geraken. Heb je de witte of de zwarte (64GB) versie? 't Moet echt een super koopje zijn.
Je moet mij maar eens de prijslijst doorsturen!Steeds in de wijnkelder bij mijn ouders! Mijn vader is nu meer voor niet-Franse wijnen en ben van plan al zijn oude Franse wijnen te verkopen!
Ik heb ook een grote kamer en een 120" scherm héWel vrij groot....
MiniDSP Umik-1
Hoe staat het hiermee? Ben ook aan het denken om eentje aan te kopen. Zou me wat in akoestiek willen storten.
Staat bij mij ook op de wishlist.MiniDSP Umik-1
Yes, zou genoeg moeten zijn! Als je de laptop via HDMI kunt aansluiten is dat het makkelijkst - zonder gaat ook, maar is wat omslachtiger geloof ik.Waar bestel ik de umik? De umik en mijn dell laptop volstaat om mijn ruimte in kaart te brengen?
Ik kon destijds de Umik-1 aan 95 Euro incl. verzending verkrijgen, geen idee of dit nu ergens nog goedkoper kan? Umik-1 + laptop is buiten de benodigde kabeltjes voldoende om aan de slag te gaan.Waar bestel ik de umik? De umik en mijn dell laptop volstaat om mijn ruimte in kaart te brengen?