• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
OnePlus-One-never-settle.jpg
Ik heb gisteren pas vernomen hoe "moeilijk" het is om hier aan te geraken. Heb je de witte of de zwarte (64GB) versie? 't Moet echt een super koopje zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Steeds in de wijnkelder bij mijn ouders! Mijn vader is nu meer voor niet-Franse wijnen en ben van plan al zijn oude Franse wijnen te verkopen!
  Je moet mij maar eens de prijslijst doorsturen!
1f609.png

Lederen zetel van Natuzzi voor in mijn ht in een prachtig rood en dan nog kei goed leder. Zit zalig...   Gedaan met op ne houten stoel te zitten
1f606.png

b748sec2.jpg
  Levertijd iets van een 12 weken...

Luxe ? Nuja ,we hebben maar 1 kont en die moeten we goed verzorgen... Bij ons in de living hebben we ook een Natuzzi zetel en dat zit gewoonweg zaaaaaaaaaaalig en ziet er nog goed uit ook.

een hdmi kabeltje om de kleine laptop te verbinden met de Marantz....(ahja,spelen op de beamer.
1f609.png
)

Een sonos soundbar voor 579 euro, incl verdikke visa 2,4% kosten

Hoe staat het hiermee? Ben ook aan het denken om eentje aan te kopen. Zou me wat in akoestiek willen storten.

Dat zou ik ook willen weten
1f606.png

Ben vrijdag nacht thuis gekomen van reis en zaterdagochtend zat ik al in de auto richting Friesland. Vanavond terug naar huis.

Heb enkel nog maar het doosje open gehad en dat zag er goed uit. Deze week ga ik een paar metingen proberen doen. Ik zal de resultaten posten in m'n showcase.

Om je set goed af te stellen, mag een MiniDSP Umik-1 of ander alternatief eigenlijk ook niet ontbreken. Zo te lezen gaat er hier binnenkort fameus gemeten worden
1f609.png

Ik heb vorig jaar mijn hele meet-set verkocht. Teveel rommel om een snelle meting te doen. De UMIK-1 combeneert de juiste features om het een heel stuk makkelijker te maken. Één mic, één usb kabel en REW op de htpc. Meer heb ik niet meer nodig. Enkel de mic ontbreekt dus nog.

Waar bestel ik de umik? De umik en mijn dell laptop volstaat om mijn ruimte in kaart te brengen?

Waar bestel ik de umik? De umik en mijn dell laptop volstaat om mijn ruimte in kaart te brengen?
Yes, zou genoeg moeten zijn! Als je de laptop via HDMI kunt aansluiten is dat het makkelijkst - zonder gaat ook, maar is wat omslachtiger geloof ik.

Ik heb mijne gekocht op rumoh.eu (maar die website lijkt nu niet te werken)

Ik kon destijds de Umik-1 aan 95 Euro incl. verzending verkrijgen, geen idee of dit nu ergens nog goedkoper kan? Umik-1 + laptop is buiten de benodigde kabeltjes voldoende om aan de slag te gaan.

Back
Bovenaan