• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Nice joske ! jij zit ook niet stil
263a.png
Is ook niet de bedoeling met zo een wagen, vroem , vroem
lol.gif

CO is ook niet alles. Een benzine stoot veel minder ultra fijn stof uit.
Klopt, maar als het hier binnenkort net zoals in de buurtlanden gaat, dan wordt die CO opeens wel heel belangrijk, vandaar dat ik dit meenam in mijn keuze
1f609.png

Hey Jos heb netdezelfde wagen vorig jaar gekocht, de st dan wel. Heerlijke wagen! Zelfde kleur ook.
Aha, nog iemand met goede smaak hier en voor het geld prima auto's
1f61b.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie, en vooral dure
1f61b.png
aankopen de laatste tijd hier.   Geen idee dat je een nieuw huis had gekocht Stijn, je huidige woning leek me niet verkeerd. Maar je zal wel je redenen hebben om te verhuizen.   En die Corolla heeft het lang uitgezongen Rik, misschien toch nog 8 jaar bijhouden dan is het een oldtimer
263a.png

Ben net terug en heb een leuk Audyssey Pro Kit gaan ophalen om m'n Onkyo NR5010 + XT32 nog een trapje hoger te brengen qua afregeling & flexibiliteit.   Met de Pro kit kan je nog wat aan de knoppen tweaken van XT32. Ook heb je visueel iets meer feedback wat ADSY nu net gedaan heeft. Flexibel switchen tussen calibraties is mogelijk, wat aanpassen van de curve ("custom target curves"), verschillende/betere X-over & subintegratie, tot 32 meetpunten.

En die Corolla heeft het lang uitgezongen Rik, misschien toch nog 8 jaar bijhouden dan is het een oldtimer
263a.png
Had deze wagen graag nog wat ouder zien worden
263a.png
Een mooie overnameprijs heeft samen met enkel andere zaken me doen besluiten om voor deze Seat Ibiza te gaan.
Ben net terug en heb een leuk Audyssey Pro Kit gaan ophalen om m'n Onkyo NR5010 + XT32 nog een trapje hoger te brengen qua afregeling & flexibiliteit.   Met de Pro kit kan je nog wat aan de knoppen tweaken van XT32. Ook heb je visueel iets meer feedback wat ADSY nu net gedaan heeft. Flexibel switchen tussen calibraties is mogelijk, wat aanpassen van de curve ("custom target curves"), verschillende/betere X-over & subintegratie, tot 32 meetpunten.
Proficiat met de aankoop, ik veronderstel dat het die kit is vanop het HT forum? Ben wel eens benieuwd wat je bevindingen hiervan gaan zijn, maar dat zal je hier wel posten, hé
1f609.png

Een stukske kabel van 1,70 m met hopelijk aan één kant een stekker en de andere kant een schuko....

Kan soms nuttig zijn. Vooral als je er eentje te kort had.
1f609.png

Nieuwe buste in de collectie... Hij was 7 jaar terug al moeilijk te vinden, wegens enkel te koop op 1 bepaald event in Japan maar 7 jaar later was hij nog moeilijker te vinden. Maar goed, na een maand of 2-3 zoeken op Ebay hem dan eindelijk toch weten te scoren voor een redelijke prijs.   Gentle Giant Commander Neyo Bust:
SW_Neyo.jpg

2 Tickets voor Alcatraz tour 2 Paardtochten in Bryce Canyon National Park

2 x Lake Powell Rainbow Bridge Tour tickets 2 x Helikopter Tour over de Grand Canyon tickets 2 x Universal Studios Hollywood tickets 2 x Warner Bros VIP Studio Tour tickets

EN je gaat bouwen? Waar heb je die ezel staan?
1f609.png
  Universal Studio's heb ik ook ooit gedaan. Maar dan in Orlando. Was wel cool, maar ondertussen ook alweer >15 jaar geleden.

EN je gaat bouwen? Waar heb je die ezel staan?
1f609.png
  Universal Studio's heb ik ook ooit gedaan. Maar dan in Orlando. Was wel cool, maar ondertussen ook alweer >15 jaar geleden.
Ja de reis was al gepland/geboekt sinds begin 2014. De bouwplannen zijn er iets sneller gekomen dan verwacht (bedoeling was om enkel grond te kopen en een jaar of 2 later te bouwen). Aangezien de vlucht en hotels al begin 2014 betaald werden, zijn het enkel nog de extra's, zoals hierboven, die geboekt moeten worden. En als ik er dan ben, ga ik echt niet besparen op die zaken omdat we volgend jaar bouwen. Die paar honderden €'s aan excursies maken het verschil nu ook weer niet tov ons bouwbudget. Met een beetje zoeken op internet zijn er trouwens coupons te vinden voor sommige excursies
1f609.png

Ja de reis was al gepland/geboekt sinds begin 2014. De bouwplannen zijn er iets sneller gekomen dan verwacht (bedoeling was om enkel grond te kopen en een jaar of 2 later te bouwen). Aangezien de vlucht en hotels al begin 2014 betaald werden, zijn het enkel nog de extra's, zoals hierboven, die geboekt moeten worden. En als ik er dan ben, ga ik echt niet besparen op die zaken omdat we volgend jaar bouwen. Die paar honderden €'s aan excursies maken het verschil nu ook weer niet tov ons bouwbudget. Met een beetje zoeken op internet zijn er trouwens coupons te vinden voor sommige excursies
1f609.png
  Nee, als je toch al alles geboekt had, buiten de uitstappen, dan moet je 't zeker niet laten. Zeker als je de kans hebt om zulke uitstappen te doen. Lijkt me gewoon geweldig! Die vlucht over de Grand Canyon lijkt me fenomenaal! Hoe lang duurt zo'n helikoptervlucht?   Ik ben ooit op vakantie en ooit voor 't werk in de USA geweest. 't Is een hele andere sfeer als in Europa vind ik. Ik hou er wel van. Er zijn ook dingen aan de USA die ik absoluut niet zo geweldig vind hoor.

1211699213453.jpg

12 flesjes gekocht van deze wijn tijdens men bezoek aan de chateau!
263a.png

Heb hier nog een Chateau Mouton Rothshild Grand Cru van 1976 liggen indien interesse!

Steeds in de wijnkelder bij mijn ouders! Mijn vader is nu meer voor niet-Franse wijnen en ben van plan al zijn oude Franse wijnen te verkopen!

Back
Bovenaan