• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Stijn, wanneer foto's van je nieuw huis?
263a.png
Ben daar toch ook wel benieuwd naar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, en ik veronderstel dat ge het lastenboek toch ook *GOED* hebt doorgenomen hé
1f609.png
Kwestie van ni gesjareld te zijn
1f609.png

Want je zei dat deze woning er al effectief staat ? Gewoon in ruwbouw/winddicht dan ?

Dus dan nog alles voorzien van vloerisolatie, vloerverwarming (indien gewenst). Ook slijpen van de electricteit etc, leggen van alle sanitaire leidingen etc?

Ja, en ik veronderstel dat ge het lastenboek toch ook *GOED* hebt doorgenomen hé
1f609.png
Kwestie van ni gesjareld te zijn
1f609.png

Want je zei dat deze woning er al effectief staat ? Gewoon in ruwbouw/winddicht dan ?

Dus dan nog alles voorzien van vloerisolatie, vloerverwarming (indien gewenst). Ook slijpen van de electricteit etc, leggen van alle sanitaire leidingen etc?
  Uiteraard. Yup en yup Er komt vloerverwarming ja.

@stijn: Ziet er zeker niet verkeerd uit! Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat het niet onze stijl is, maar dat maakt ook niets uit. Zolang jullie er maar gelukkig worden
1f609.png

Gisteren weer 2 nieuwe bustes ontvangen
263a.png

Gentle Giant - Lt Renz Rebelscum.com Exclusive mini-bust
RenzBust.jpg
  Gentle Giant - Watto mini-bust
WattoMBSolicit.jpg

Watto ziet er wel goed uit. Lt. Renz bevat sowieso al niet zoveel details. die spreekt me dus als buste niet zo heel erg aan. Maar een verzameling moet compleet zijn he.
263a.png

Watto ziet er wel goed uit. Lt. Renz bevat sowieso al niet zoveel details. die spreekt me dus als buste niet zo heel erg aan. Maar een verzameling moet compleet zijn he.
263a.png
Bwa laten we zeggen dat ik, in vergelijking met vroeger, niet meer zo een completist ben. Bustes waarvan ik al een statue heb zal ik niet rap kopen. Verder zijn er ook nog veel bustes uit de EU (extended Star Wars universe - bvb van games zoals KOTOR etc) die mij niet interesseren. Ik heb mij nl voorgenomen om mij enkel te focussen op de OT (original trilogy) en PT (prequel trilogy). Momenteel staan er, zo uit het hoofd, nog een 50 tal bustes op mijn wishlist (heb er nu reeds een 30-tal). In totaal zijn er echter al meer dan 100 bustes verschenen, zonder rekening te houden met sommige varianten.

Jawatte. Ik wist niet dat het er zo veel zijn. Ik heb wel eens gekeken of ik er zelf enkele zou aankopen, maar het is er nooit van gekomen. Misschien toch nog eens zoeken.

Vandaag afscheid genomen van mijn trouwe vierwieler, deze heeft me op geen enkel moment in de steek heeft gelaten
1f609.png
Het baasje was dan ook steeds tevreden met het standaard voorgeschoteld onderhoud.   • Toyota Corolla Hatcback • Bouwjaar: 01/1997 • 1.3 Benzine 55kw • 163.578km     Gelukkig komt er een mooie wagen door een leuke overnamepremie voor in de plaats. Nu maar hopen dat deze wagen "Seat Ibiza" net zo betrouwbaar mag zijn
1f609.png
    • Seat Ibiza • Bouwjaar: 07/2014 • 1.2 Benzine 77kw/105pk Opties: • Airco • Centrale deurvergrendeling • Elektrische ruiten vooraan • Lichtmetalen velgen • Mistlichten vooraan • Getinte ruiten achter • Pack “Legend”

Mijn ouders hadden net dezelfde Corolla. Super betrouwbaar!   Mijn vorige auto was een Ibiza. Ook nooit problemen mee gehad. Was ik erg tevreden over. Behalve het gebrek aan vermogen ergerde me wel. Maar dat is met de motorisatie die jij kiest geen probleem.   Mijn volgende wordt ook een benzine (of hybride). Ik heb tot nu toe altijd diesel gereden (en doe dat nog).

Fijn om lezen, dat je vorige Ibiza ook betrouwbaar was en hoor je gelukkig wel meer
263a.png
Heb speciaal voor deze benzine motor gekozen vanwege het leuke vermogen, geeft toch wat reserve en dit met maar met een Co van 119gr.

CO is ook niet alles. Een benzine stoot veel minder ultra fijn stof uit.

Hey Jos heb netdezelfde wagen vorig jaar gekocht, de st dan wel. Heerlijke wagen! Zelfde kleur ook.

Back
Bovenaan