Ben daar toch ook wel benieuwd naar.Stijn, wanneer foto's van je nieuw huis?![]()
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ben daar toch ook wel benieuwd naar.Stijn, wanneer foto's van je nieuw huis?![]()
Uiteraard. Yup en yup Er komt vloerverwarming ja.Ja, en ik veronderstel dat ge het lastenboek toch ook *GOED* hebt doorgenomen héKwestie van ni gesjareld te zijn![]()
![]()
Want je zei dat deze woning er al effectief staat ? Gewoon in ruwbouw/winddicht dan ?
Dus dan nog alles voorzien van vloerisolatie, vloerverwarming (indien gewenst). Ook slijpen van de electricteit etc, leggen van alle sanitaire leidingen etc?
Ben er vrij zeker van...Daar kan je wel gelukkig worden denk ik.![]()
Bwa laten we zeggen dat ik, in vergelijking met vroeger, niet meer zo een completist ben. Bustes waarvan ik al een statue heb zal ik niet rap kopen. Verder zijn er ook nog veel bustes uit de EU (extended Star Wars universe - bvb van games zoals KOTOR etc) die mij niet interesseren. Ik heb mij nl voorgenomen om mij enkel te focussen op de OT (original trilogy) en PT (prequel trilogy). Momenteel staan er, zo uit het hoofd, nog een 50 tal bustes op mijn wishlist (heb er nu reeds een 30-tal). In totaal zijn er echter al meer dan 100 bustes verschenen, zonder rekening te houden met sommige varianten.Watto ziet er wel goed uit. Lt. Renz bevat sowieso al niet zoveel details. die spreekt me dus als buste niet zo heel erg aan. Maar een verzameling moet compleet zijn he.![]()