• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Een huisje
263a.png

Proficiat! Nu zijn de plannen dus 100% zeker.
263a.png
  Hopelijk krijg je een nette prijs van je huidige stulpje. Staat het al te koop?

Laatst bewerkt door een moderator:
Jup. Thx. Heb plots heel veel werk en ht staat momenteel onderaan alles. Enorme wending.

Huisje staat morgen te koop. Interesse? Of enkel om binnen te spieken lol.

Nee, persoonlijk geen interesse. Ik vroeg het me gewoon af. Succes met de verkoop!   Als ik binnen wou spieken had ik wel om een m&g gevraagd om je dedicated te mogen komen bewonderen.
1f609.png
  Je zal wel weten wat te doen de komende maanden. Daarna komt die dedicated vanzelf wel weer op het voorplan.
263a.png

Jup absoluut
263a.png
Weet nu ff niet waar m'n hoofd staat. Allemaal zo snel   Eind januari al verhuizen

Lang moeten wachten, maar nu toch eindelijk besteld!
1f606.png
De B&B Italia Husk chair
patricia-urquiola-for-bb-italia_husk-ii.jpg
Prachtig & chill zetelke! Ziet er ideaal om relaxed te gamen
1f604.png
Helaas is mijn interesse vervallen toen ik de prijs zag
1f61b.png
:blink:

Proficiat! Dat wordt weer een leuke tijd, alle materialen gaan kiezen, keuken, badkamer ... Het voordeel is dat je nu al ervaring hebt en je dan al beter weet wat praktisch is en wat niet.

Absoluut heel veel geleerd uit de eerste keer. We weten idd erg goed wat we willen!

Dat is een heel goed punt dat je daar maakt. Je leert heel veel uit de eerste keer.

Jammer genoeg hebben de meesten van ons de mogelijkheid niet om het nog een keer te doen. Of er zit zoveel tijd tussen dat bij die 2de keer weer alles zo veel veranderd is dat je van die eer ste keer niet veel meer geleerd kan hebben.

In jouw geval is dat wel anders.

Proficiat Stijn, kunnen ze nu een huis met Home-Theatre kopen!

Het is nog maar de vraag of mensen daar extra voor willen betalen. Als je echt een liefhebber vindt misschien wel. Maar dan moet je'm wel achter laten as is, inclusief beamer, receiver, speakers ,... Dan maak je misschien eerder verlies an dat je er iets mee wint. Als je in je nieuwe woning misschien liever van 0 af aan begint met je HT is het wel een optie.

Proficiat Stijn, kunnen ze nu een huis met Home-Theatre kopen!

Voor de liefhebber zou dat kunnen. Ga het zeker overwegen, en indien interesse zal ik wel zorgen dat ik geen verlies doe, integendeel.

Anders pak ik alles mee hoor. Nog altijd compleet tevreden!

Ach, is toch redelijk snel opgedoekt ? Beamerke + beugel van het plafond, Spanscherm effe uit elkaar en speakers naar beneden. Sterrenhemel zal wa moeilijker zijn
1f609.png
Omvormer van de PV moet daar toch ook weg.     In de praktijk denk ik niet dat veel mensen/kopers interesse hebben in dit HT'tje. Wij zijn met onze hobby echt niet representatief voor de gemiddelde koper hoor
1f609.png

Back
Bovenaan