Skank
Well-Known Member
Maar het verkocht krijgen voor het dubbele....das iets totaal anders.![]()
Dat gaat hier redelijk snel hoor.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Maar het verkocht krijgen voor het dubbele....das iets totaal anders.![]()
In NL lopen de leningen ondertussen gewoon door op de kinderen. (looptijd 50j?)
I know, daarom dat ze nu op het TV staan. (zie m'n topic in de showcase) Die Dali's zijn 98x26x32cm (HxBxD), een pak groter als wat er nu staat. Links van de TV is ook de doorgaan naar de keuken. De luidspreker zal dan net niet in de weg staan om naar de keuken te gaan. Kvind het zelf een beetje een twijfel geval, maar kzou toch graag upgraden naar zuilen.Een compacte luidspreker op een stand neemt evenveel plaats in.![]()
waar heb je die dali's zien staan? Edit: nvm, ik kan die Dali's 7 hier waarschijnlijk niet plaatsen (Waf enzo)Setje Dali Zensor 7 gezien voor ne schone prijs. Vriendin wilt eigenlijk helemaal geen zuilen (vindt ze te groot) en die Dali's zijn nog serieuze kasten ook...
Grrr, dilema, dilema!
Allemaal bedankt![]()
@Stijn/Skank: De grond ligt in Aalst (Oost-Vlaanderen), maw tussen Brussel en Gent waardoor de m² prijs ook navenant is. Inclusief alle kosten zal dit lapje grond toch snel bijna 160K kosten. Geen idee wat de prijzen bij jullie allemaal zijn maar dit is, in de omgeving Aalst, een gangbare prijs.
Bouwvoorschriften zijn:
- 2 volwaardige verdiepingen van 8.5 op 12m
- kroonlijst op 5.90m
- zadeldak 45°
- nok 11m
Qua bouwvolume meer dan ok dus (tuin is ook meer dan groot genoeg voor ons). Als er 1 minpunt was voor ons, om er een te noemen, dan is het het zadeldak. Wij houden nl van een moderne architectuur en een dak vloekt een beetje. Maar goed, dat komt wel snor. Plus, die ruimte had ik nodig voor de dedicated dus ja, dan neem ik dat zadeldak er maar voor lief bij aangezien ik daar volledig mijn goesting mag doen van de madam (moet wel nog een beetje zolderruimte voorzien ma soit)![]()
^_^^_^
waar heb je die dali's zien staan?
Edit: nvm, ik kan die Dali's 7 hier waarschijnlijk niet plaatsen (Waf enzo)
Aan zijn beschrijving te zien denk ik eerder van wel.
Dus ik denk dat de onderste verdieping incl garage is.
Garage is inderdaad inpandig. Voor de ene zal dat klein zijn, voor de andere normaal en voor een andere dan weer te groot. Totale bouwoppervlakte is, zoals Rho al aangaf, 200m² zonder zolder (en daar is eigenlijk ook nog voldoende ruimte om een mooie dedicated + mediatheek te bouwen). Alle architecten waar we al bij geweest zijn zeggen trouwens allemaal hetzelfde; De regelmaat, voor een HOB, is de dag van vandaag 170 - 180m². Datgene wat wij kunnen bouwen valt tegenwoordig onder de noemer van een villa (qua woonoppervlakte). Wij plannen ook maar 1 kind waardoor we op de bovenverdieping ook meer dan ruimte zat zullen hebben.Das niet zo ruim dan
Er is nog niks zeker hoor. Verre van. Ik zie mij in dit huis niet oud worden, in het andere wel... Vrouwlief wil ook grotere tuin En die andere woning is nog zuidgericht ook (nu noord) We zijn het serieus aan het overwegen, maar de kostprijs ligt erg hoogAmai Stijn, grootse bouwplannen
Ge woonde toch al zo prachtig