Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Voor de leefruimte ik ookAl jaren een gelukkige gebruiker van deze AB!
Niet twijfelen, blijft een handig hebbeding en eens gebruikt kan je niet meer zonderMooie aankoop! Ik heb deze afstandsbediening toevallig vandaag in mijn handen gehad, collega's hadden deze onder elkaar uitgeleend om het eens te proberen. Zag er degelijk uit, er was ook een oplaadstation bij.
Jammer, dan is hij stukBij mij ligt hij al tijdje aan de kant.
Enkele keren gehad dat het volume bleef oplopen tot max wanneer ik volume+ druk. Er zijn leukere dingen.
Dedju toch, de mijne stond hier te koopVoor de HT een 2dehands AB van Logitech.![]()
Ai, heb ik over het hoofd gezien.Dedju toch, de mijne stond hier te koop![]()
@Chr1st0f; Die HT ken ik al eventjes. Jammer genoeg, krijg ik mijn vrouw zover niet. Anderzijds, ik mag niet klagen. Ik heb wel al de goedkeuring dat er, als we ooit een huis bouwen, een dedicated mag komen met ruimte voor al mijn "brol" (zoals zij het zo mooi kan verwoorden) uit te stallen en te genieten van een film@sam: wat inspiratie voor je HThttp://www.modernhometheater.com/virtualtours/star_wars/slideshow/index.html![]()
No probAi, heb ik over het hoofd gezien.
Lol![]()
Ik ging toch een ps4 kopen dan![]()
Een lapke (436m²) grond voor een HOB. Hiermee komt de dedicated toch al een stapje dichterbij (al zal het nog niet voor meteen zijn)![]()
Dat lapke grond is toch alleen voor de HT? Proficiat met je aankoopEen lapke (436m²) grond voor een HOB. Hiermee komt de dedicated toch al een stapje dichterbij (al zal het nog niet voor meteen zijn)![]()