• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Voor de HT een 2dehands AB van Logitech.  
13935.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie aankoop!

Ik heb deze afstandsbediening toevallig vandaag in mijn handen gehad, collega's hadden deze onder elkaar uitgeleend om het eens te proberen. Zag er degelijk uit, er was ook een oplaadstation bij.

Bij mij ligt hij al tijdje aan de kant.

Enkele keren gehad dat het volume bleef oplopen tot max wanneer ik volume+ druk. Er zijn leukere dingen.

Al jaren een gelukkige gebruiker van deze AB!
Voor de leefruimte ik ook
263a.png

Mooie aankoop! Ik heb deze afstandsbediening toevallig vandaag in mijn handen gehad, collega's hadden deze onder elkaar uitgeleend om het eens te proberen. Zag er degelijk uit, er was ook een oplaadstation bij.
Niet twijfelen, blijft een handig hebbeding en eens gebruikt kan je niet meer zonder
1f609.png

Bij mij ligt hij al tijdje aan de kant.

Enkele keren gehad dat het volume bleef oplopen tot max wanneer ik volume+ druk. Er zijn leukere dingen.
Jammer, dan is hij stuk
2639.png
Wat is er dan voor jou het alternatief?

Eindelijk terug in de collectie! Met deze is de collectie ooit begonnen. Nadien alle bustes verkocht wegens plaatsgebrek, maar sinds december weer terug met bustes sparen begonnen.

Gentle Giant - Gamorrean Guard Bust
SW_GG.jpg

PlayStation 3 met een paar spelletjes. In de hoop dat het bevalt :p Nog nooit een console gehad tot gisteren.

Een lapke (436m²) grond voor een HOB. Hiermee komt de dedicated toch al een stapje dichterbij (al zal het nog niet voor meteen zijn)
263a.png

Nice. Mag ik weten hoeveel je de m² betaald hebt? Regio?

Een lapke (436m²) grond voor een HOB. Hiermee komt de dedicated toch al een stapje dichterbij (al zal het nog niet voor meteen zijn)
263a.png

Proficiat!

263a.png
Dat lapke grond is toch alleen voor de HT? Proficiat met je aankoop
1f609.png

Back
Bovenaan