• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
  Ben al altijd tevreden geweest van ATI, heb deze gekocht na een vergelijkende test in PC Format magazine waar hij gold award kreeg, gemakkelijk te overclocken...eens zien hoe hij presteert! Mijn ATI 5850 kon niet goed meer mee!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ati fan hier! Absoluut!
  Hier ook! Altijd ATI
263a.png

Spijtig, ik zie deze beestjes liever in het echt eigenlijk en niet zo direct tegen iemand z'n muur in de gang...
2639.png
  Echt niets anders te vinden om "uwe gang" wat op te fleuren ?
1f606.png

Vogel's Wall mount die niet compatibel is met m'n tv voor in de slaapkamer... :angry:

Vogel's Wall Mount die wel compatibel is met m'n tv
263a.png
  Nog een geluk dat MM hier niet ver vandaan is
1f61b.png

ook 5850 gehad van sapphire maar was toch rap verouderd... en vondek heel veel problemen met drivers mee... terug naar het groene kamp gegaan
1f609.png

ook 5850 gehad van sapphire maar was toch rap verouderd... en vondek heel veel problemen met drivers mee... terug naar het groene kamp gegaan
1f609.png
  Ik heb één R9 290X en helemaal geen last van driver problemen... Hij is wel niet zo stil maar goed ik heb toch altijd mijn headphone op als ik game.

Mja, ga nu maar gans een nieuwe pc in elkaar steken, mijn oud moederbord ondersteunt mijn nieuwe kaart niet dus dat wordt upgraden!

Denk mij een I7 4790 met een Z97 moederbordje aan te schaffen maar ben nog wat moederbordreviews aan het lezen!

Was toch eens tijd aangezien mijn pc van 2009 dateert!

1 dooske planchetten en 2 led lampjes ip65 voor boven het bad....was iets meer als € 200 kwijt met korting....

Mja, ga nu maar gans een nieuwe pc in elkaar steken, mijn oud moederbord ondersteunt mijn nieuwe kaart niet dus dat wordt upgraden!

Denk mij een I7 4790 met een Z97 moederbordje aan te schaffen maar ben nog wat moederbordreviews aan het lezen!

Was toch eens tijd aangezien mijn pc van 2009 dateert!
ben hetzelfde van plan
263a.png
heb nu i7 920 :p beste moederbord vindek asus hero 7 en beste koeler scythe mugen 4 pcgh edition en ga voor een corsair 750D case

Zojuist de UMIK-1 gekocht, gewoon echt eens curieus om een meting te doen en mij hier een tijdje mee zoet te houden!

Die staat bij mij ook op het verlanglijstje. Ga je met REW meten?

Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met het microfoontje.

Zal het u snel weten te zetten, normaal komt het morgen al aan! Nu, zelf ken ik er bitter weinig van, is echt een leerproces voor mij
1f609.png

Ik heb ooit akoestische metingen gedaan om luidsprekers te ontwikkelen, maar dat is al enkele jaren geleden. Ik moet er dus ook weer wat inkomen. Grafiekjes lezen zal nog wel lukken denk ik.
1f609.png

Back
Bovenaan