• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Hoe gevoelig je oor ook is: Een sub is een must have! Ook in een kleine ruimte. Koop je toch een kleiner subje. Hoe groot is je ruimte eigenlijk? Er bestaan nameljk subjes met een 20cm driver die mooi tot 20Hz spelen. Ideaal voor een kleine ruimte.

Laatst bewerkt door een moderator:
2 kinepolis tickets Grr bijna 10 euro jong per stuk Bandieten En tis dan nog geen 3d en nog niks te drinken/eten

Ik krijg er naar jaarlijkse gewoonte maandag weer eentje gratis. Als je registreerd op kinepolis krijg je op je verjaardag jaarlijks een gratis ticket. Toch al jaar of 5 gebruik van gemaakt.

2 kinepolis tickets Grr bijna 10 euro jong per stuk Bandieten En tis dan nog geen 3d en nog niks te drinken/eten
Is da weeral opgeslaan?
2639.png

Ik krijg er naar jaarlijkse gewoonte maandag weer eentje gratis. Als je registreerd op kinepolis krijg je op je verjaardag jaarlijks een gratis ticket. Toch al jaar of 5 gebruik van gemaakt.

Klopt, ik ook
1f609.png

broodro0ster zei:
Mede8er 800x3D en een 3TB schijfje
Proficiat met de aankoop, ga je echt veel plezier aan beleven, vergeet ook niet de laatste firmware er gelijk op te zetten
1f609.png

2 Boston Acoustics A250. Morgen gaan afhalen. Totale set (2xA250, 2XA25, 1xA225C) voor 350 euro => Happy
1f606.png

sandervdw zei:
2 Boston Acoustics A250. Morgen gaan afhalen. Totale set (2xA250, 2XA25, 1xA225C) voor 350 euro => Happy
1f606.png
Proficiat met je aankoop! Dat moet goed gaan klinken
1f609.png

Joske007 zei:
Proficiat met de aankoop, ga je echt veel plezier aan beleven, vergeet ook niet de laatste firmware er gelijk op te zetten
1f609.png
Dat zal het eerste zijn wat ik ga doen
263a.png

demon zei:
Proficiat met je aankoop! Dat moet goed gaan klinken
1f609.png
Ik bedenk me net dat jij exact de tegenovergestelde speakers in de andere kleur hebt. (enkel A26's en ik A25's). Misschien kunnen we daar op termijn wel iets mee regelen ;).

Zopas een Sonos Play 1(wit) gekocht. Ik ben benieuwd naar wat dit toestel allemaal kan
263a.png

Nice ga je content mee zijn. Indien niet, pak ik hem over lol

Skank zei:
Nice ga je content mee zijn. Indien niet, pak ik hem over lol
Nah ,tzal een blijvertje zijn . Al een beetje mee zitten "spelen" ,knap toestel! Ook de installatie ging zeer vlot. Me happy! Alhoewel....had ik niet beter de Play3 gekocht....
1f615.png

De 1 kun je in de badkamer plaatsen... Ga ik ook doen... Is de enige die trouwens vochtbestendig is
1f609.png

Back
Bovenaan