• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Hij is dan ook iemand die niet graag met z'n tijd meegaat
1f609.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij wil wel, maar loopt toch steeds hopeloos achter op sommige zaken. Hij heeft laatst een soort mp3 speler uitgebracht met zijn eigen HD audio formaat. Ik vrees dat het niet echt een succes zal worden.

Mijn vriendin was aan het zagen dat ze geen cd's meer kon afspelen (dat zal ook de laatste keer geweest zijn dat ze zo iets zei
1f604.png
) en de voeding van mijn PCH C200 is stuk, hierdoor kan ik geen blu-ray's meer afspelen. Dus heb ik maar een Arcam FMJ BDP 300 gekocht (http://www.van-duppen.nl/arcam-bdp300
2639.png

arcam-bdp-300.jpg

Net terug van een avondje shoppen. Het volgende staat klaar voor de HT:

Sony HW55es PlayStation 4 (actie met de HW55) Vogels projectorbeugel BlueSound Node

IMG_2258.JPG

waar geshopt ?

broodro0ster zei:
Net terug van een avondje shoppen. Het volgende staat klaar voor de HT:

Sony HW55es PlayStation 4 (actie met de HW55) Vogels projectorbeugel BlueSound Node

IMG_2258.JPG

Bluesound is tweedehands. De projector en toebehoren komen van home@themovies.

broodro0ster zei:
Net terug van een avondje shoppen. Het volgende staat klaar voor de HT: Sony HW55es PlayStation 4 (actie met de HW55) Vogels projectorbeugel BlueSound Node
Wauw, dit zijn nog eens aankopen. ps. je hebt toch achter de forum korting gevraagd hoop ik
263a.png

Thanks mannen! Gisteren de HW55 nog even in gang gestoken en het beeld is prachtig. Wat een verschil met m'n TV!

Chr1st0f zei:
Wauw, dit zijn nog eens aankopen. ps. je hebt toch achter de forum korting gevraagd hoop ik
263a.png
Wees maar gerust
1f609.png
Ik heb een zeer mooie deal gedaan de HW55es.

Ondanks mijn voornemen om niets meer te kopen dit jaar... heb ik toch maar weer gefaald
263a.png

Volgende zaken staan in bestelling: Gentle Giant - Lando Calrissian Mini Bust
Lando.jpg

Gentle Giant - Mace Windu Mini Bust
80317-2.jpg

Gentle Giant - Jabba's Palace Band Statue
star_wars_jabbaband1_gentle.300.jpg

En de volgende heb ik laten reserveren Gentle Giant - Airborne Trooper Mini Bust
airbornetrooper.jpg

Gentle Giant - Emperor Palpatine ROTS Mini Bust
SW_PalPay_Face.300.jpg

Gentle Giant - Qui Gon Jin Mini Bust
SW_Jinn.jpg

Gentle Giant - Shaak Ti Mini Bust
SW_Shaak.jpg

Giant Gentle - General Grievous Mini Bust
SW_GenG.jpg

En nu is 't genoeg voor dit jaar
263a.png

Coole dingen hier. Ik steek momenteel al mn geld in het huis
263a.png
Chauffage brandt!

burn-bluray.jpg

Hopelijk rap geleverd en een goeie mix op het BD schijfje - kunnen we eens knallen ! rocketlauncher

ToothLess zei:
burn-bluray.jpg

Hopelijk rap geleverd en een goeie mix op het BD schijfje - kunnen we eens knallen ! rocketlauncher
was vroeger ook wel fan maar vind het wa te commercieel geworden... en te veel van hetzelfde... live durft sharon wel de mist in gaan letterlijk en figuurlijk :p

Back
Bovenaan