• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Skank zei:
Super he. Kan niet meer zonder. Hier is de play 1 ook VR de badkamer. Ga je nog uitbreiden? Ik wil er nog VR slaapkamer, keuken en buiten. En later kids ook elk een
Ja, eigenlijk echt wel nice. AirPlay doet hier de laatste tijd nogal raar (nochtans tussen Apple devices onderling...) en had hier al een aantal keer goeie dingen gehoord over die Sonos apparaten. Dus zaterdag dan eens die Play:1 meegepakt om vertrouwd te geraken met het systeem.

Ben er tot zover zeker tevreden van (en de madam dus ook
1f61b.png
), dus kans zit er zeker in dat er in de toekomst uitgebreid wordt
1f606.png
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Philip zei:
Ja, eigenlijk echt wel nice. AirPlay doet hier de laatste tijd nogal raar (nochtans tussen Apple devices onderling...) en had hier al een aantal keer goeie dingen gehoord over die Sonos apparaten. Dus zaterdag dan eens die Play:1 meegepakt om vertrouwd te geraken met het systeem.

Ben er tot zover zeker tevreden van (en de madam dus ook
1f61b.png
), dus kans zit er zeker in dat er in de toekomst uitgebreid wordt
1f606.png
.
Ik werkte vroeger ook via airplay. Nooit meer.. Ferm makkelijk zo'n sonos! En in combi met muziekstreaming helemaal te gek!

Ik heb ook nog geprofiteerd van de 2+1 actie in de MM!

-Walk the Line -Despicable Me -RoboCop -Planet of the Apes -Layer Cake -In Time -The Great Gatsby -The Great Escape -The Counselor -Catch Me If You Can -Bridesmaids -Being John Malkovich -The Wolverine -Turbo -Tigerland -The Thin Red Line -The Sound of Music -The Secret Life of Walter Mitty -Prometheus -Platoon -Lincoln -Life of Pi -Rise of the Guardians -Cleopatra -The Disappearance of Alice Creed

Alle blu-rays voor €81, al goed stopt die actie vandaag...

Ga deze avond nog eens binnenspringen als ik er nog drie kan scoren. Dacht met mijn domme kop dat Big Hero 6 ook reeds uit was omdat ik prijzen vond op bol.com maar niet gekeken naar de releasedatums.

Drie dat moet wel lukken, heb er in ieder geval 2 op mijn lijstje staan
263a.png

Nope, wacht zelf ook op big hero. Alvast ene die ik in 3d wil. Welke 2 andere?

Stiibun zei:
Ga deze avond nog eens binnenspringen als ik er nog drie kan scoren. Dacht met mijn domme kop dat Big Hero 6 ook reeds uit was omdat ik prijzen vond op bol.com maar niet gekeken naar de releasedatums.

Drie dat moet wel lukken, heb er in ieder geval 2 op mijn lijstje staan
263a.png
In die van Schoten staat heel veel goeds aan €5! Dat wordt €3,33 per stuk dus echt de moeite

Tja Thomas meeste heb 'k wel, maar die 2+1 actie gebruik 'k vooral voor de blockbusters, voordeel is dan nog groter
263a.png

Stijn; Dawn of the Planet of the Apes (3D is bv. goedkoper op bol.com dan de 2D) en How To Train Your Dragon 2

Stiibun zei:
Tja Thomas meeste heb 'k wel, maar die 2+1 actie gebruik 'k vooral voor de blockbusters, voordeel is dan nog groter
263a.png

Stijn; Dawn of the Planet of the Apes (3D is bv. goedkoper op bol.com dan de 2D) en How To Train Your Dragon 2
Ik zie net pas dat jij het bent Stefaan!
1f609.png
Krijg je het nog allemaal weggestoken?

Yes, it is I Leclerc
1f606.png

Plaats, valt wel mee. Boekenkast beneden half leeggemaakt voor mijn anime afwijking
263a.png

Boven kan 'k ook wel nog één en ander kwijt. En eigenlijk heb ik nog één kamer boven welke nu alleen rommel bevat, 'k zou daar wel iets moois van kunnen maken.

Zal metertijd eens een draadje "show je collectie" starten.

Stiibun zei:
Yes, it is I Leclerc
1f606.png

Plaats, valt wel mee. Boekenkast beneden half leeggemaakt voor mijn anime afwijking
263a.png

Boven kan 'k ook wel nog één en ander kwijt. En eigenlijk heb ik nog één kamer boven welke nu alleen rommel bevat, 'k zou daar wel iets moois van kunnen maken.

Zal metertijd eens een draadje "show je collectie" starten.
Ik heb in januari voor men verjaardag Cowboy Bebop op blu-ray gekregen. Heb je die serie al gezien? Waarschijnlijk wel
263a.png

Ik heb nooit veel met anime gehad maar dit vind ik echt wel super. Perfecte mix tussen het Westen en Oosten.

Ohh eYes, it is I Leclerc
1f606.png

Stiibun zei:
263a.png

Zal metertijd eens een draadje "show je collectie" starten.e
Oooh een aparte kamer! En met statues? Kom maar op!
263a.png
Ik kijk wel uit naar zo'n draadje.

@stijn, Durfde destijds deze Sonos Play 1 om een grote kamer te vullen niet aankopen, we hebben hier voor de zekerheid toen maar voor de Sonos Play 2 gekozen. Valt die Sonos Play 1 nu buiten het gebruik in de badkamer wat mee
1f615.png

Play 2? Welk model is dat? Lol. Ik vind hem goed meevallen. Daarpas buiten gezet en ook dat klonk al goed en volume was belange nog niet halfweg. In badkamer prima. In de keuken ook. Het verbaasd me telkens welke klank er uit zo'n klein bakje komt.

Euh, Play 2 is da niet het maatje groter dan 1, enz...
1f606.png
Neen inderdaad gaat het hier om de sonos play 3.

Die Sonos spullen klinken na gebruik van de EQ best wel goed
1f44d.png

Thomas Gabriel" data-link="http://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=29756#post29756"> Ik heb in januari voor men verjaardag Cowboy Bebop op blu-ray gekregen. Heb je die serie al gezien? Waarschijnlijk wel [img]https://home-theater.be/wcf/images/smilies/emojione/263a.png[/img] Ik heb nooit veel met anime gehad maar dit vind ik echt wel super. Perfecte mix tussen het Westen en Oosten. </woltlab-quote> Cowboy Bebop heb ik ja zei:
Oooh een aparte kamer! En met statues? Kom maar op!
263a.png

Ik kijk wel uit naar zo'n draadje.
Haast is er niet bij. Statues, nou ja drie beeldjes van 20 cm hoog, misschien eind deze week nog eentje erbij in pre-order.

Maar zou de kamer ook kunnen opvrolijken met wat poster, en misschien wel een soort panel in denk vinyl van 1 meter bij 1,80 meter
263a.png

Eerst moet de kamer leeggemaakt worden en ook de wanden bijgewerkt, plakwerk dus. We zien wel, maar 'k speel wel met het idee om iets te doen met die kamer.

Stiibun zei:
Haast is er niet bij. Statues, nou ja drie beeldjes van 20 cm hoog, misschien eind deze week nog eentje erbij in pre-order.

Maar zou de kamer ook kunnen opvrolijken met wat poster, en misschien wel een soort panel in denk vinyl van 1 meter bij 1,80 meter
263a.png

Eerst moet de kamer leeggemaakt worden en ook de wanden bijgewerkt, plakwerk dus. We zien wel, maar 'k speel wel met het idee om iets te doen met die kamer.
Waar koop je bv deze spulletjes uit goede ervaringen zoal
1f615.png

Back
Bovenaan