• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Beetje overal.

Héél vroeger vaak bij play.com maar dat is nu overgegaan in Rakuten en bijlange niet meer zo goed.

Soms bij bol.com als er acties zijn, zoals nu is er ook een actie 3 voor 30€, dat is dan 1 BD voor 10€ wat ver beneden de releaseprijs van vaak 19,99€ is.

Héél vaak ook bij de amazon shops. Ik kijk altijd ook als de release pan-Europees is, en dan heb je vaak op zijn minst Engelse ondertitels en vaak ook Nederlandse, en zo ja welke amazon shop die het goedkoopst.

Af en toe ook gewoon in de MM hoewel niet zo gek veel.

Als ik mijn collectie overloop, handig zo'n spreadsheet ook, zie ik dat 1 op de 3 uit een Amazon shop komt en dan nog het vaakst uit de UK.

Bestel ook af en toe eens wat bij zavvi.com of zavvi.nl als de prijs daar onder die van Amazon ligt. Voordeel daar is gratis verzending. Nadeel, niet altijd even goed verpakt.

Skank zei:
Een dedicated jong
1f609.png
Helaas daarvoor geen plaats, en rijwoning dus zou bijna nooit op oorlogssterkte kunnen draaien
1f604.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Cable mesh, krimpkous, spaces om m'n kabels wat netter af te werken.

En 2 kaartjes voor Phantasialand

Vorig jaar samen met mijn vriendin naar Phantasialand geweest (2 dagen). Enorm verrast door het pretpark, heb me er echt enorm geamuseerd!

Ben er zelf nog nooit geweest, misschien dan toch ooit is in te plannen
1f615.png

Phantasialand is inderdaad een leuk pretpark! Is alweer lang geleden dat ik daar ben geweest.

@Jasper, in Lanaken nog wel! Dan ben je vlakbij ;-). Daar is wel niet zo heel veel te beleven, maar Maastricht is vlakbij en absoluut een aanrader!

luckske zei:
Phantasialand is inderdaad een leuk pretpark! Is alweer lang geleden dat ik daar ben geweest.

@Jasper, in Lanaken nog wel! Dan ben je vlakbij ;-). Daar is wel niet zo heel veel te beleven, maar Maastricht is vlakbij en absoluut een aanrader!
M'n moeder heeft een vakantiehuisje aan de Sonnevijver. Dus daar gaan we af en toe eens naartoe.

Een dagje shoppen in Maastricht doen we meestal wel en om te wandelen en fietsen is dat ook een goeie streek. En tips zijn welkom. En anders kom ik uwen Atmos setup eens beluisteren he
1f609.png

Maastricht is super! Cityrtrip naartoe gedaan en zou het zo overdoen!

Laatste aankopen (altijd blu-ray)

Alien Anthology Lord Of War The Bourne Legacy Real steel James Bond 50th anniversary collection

DarthDave zei:
Laatste aankopen (altijd blu-ray)

Alien Anthology Lord Of War The Bourne Legacy Real steel James Bond 50th anniversary collection
Die laatste toevallig ergens voor een mooi prijsje?

broodro0ster zei:
M'n moeder heeft een vakantiehuisje aan de Sonnevijver. Dus daar gaan we af en toe eens naartoe. Een dagje shoppen in Maastricht doen we meestal wel en om te wandelen en fietsen is dat ook een goeie streek. En tips zijn welkom. En anders kom ik uwen Atmos setup eens beluisteren he
1f609.png
Ahja in Rekem.

Wat wel al eens leuk kan zijn om te bezoeken (met de fiets) is Kanne, waar Eben Emael ligt of hier in Bilzen, Alden Biesen, in Tongeren heb je het Gallo-Romeins museum. Allemaal wel leuk om eens te bezoeken :D. Natuurlijk ook steeds welkom om langs te komen
1f44d.png
!

In Maastricht is Il y a wel een plaatsje waar je lekker kan eten!

sandervdw zei:
Vorig jaar samen met mijn vriendin naar Phantasialand geweest (2 dagen). Enorm verrast door het pretpark, heb me er echt enorm geamuseerd!
Nice, wij vertrekken morgen dagje moviepark en blijven dan in de buurt overnachten en zaterdag volgt dan dagje phantasialand. Normaal mochten we gratis tweede dag in moviepark blijven maar leek me wat teveel voor dit park.

djaxx zei:
Nice, wij vertrekken morgen dagje moviepark en blijven dan in de buurt overnachten en zaterdag volgt dan dagje phantasialand. Normaal mochten we gratis tweede dag in moviepark blijven maar leek me wat teveel voor dit park.
Moviepark (ik neem aan dat dit het vroegere Warner Brothers Movie World is?) heb ik als kind eens gedaan. Daar heb je natuurlijk de link met de films die wel zeer leuk is. Ik herinner me vooral nog een achtbaan in het thema van Lethal Weapon bijvoorbeeld :p In Phantasialand moet je zeker Maus au Chocolat (vond mijn vriendin fantastisch, maar lange wachtrij), Talocan, Jump! en Mystery Castle doen. Maar vooral niet vergeten genieten van de sfeer. Is meer een themapark tov bvb Walibi dat puur een attractiepark is.

Joske007 zei:
Werken deze effectief, zoals men graag in de praatjes doet geloven
1f615.png
Voila, ze zijn binnen zien. Ik heb een blaadje dimmers besteld en volledige zwarte. Zag achter pas dat je 1 stickervel gratis kon krijgen, dus dat ook maar meegenomen. Op de led van m'n SVS subs lagen 5 laagjes schilderstape om het lampje te dimmen. 1 lightdim geeft exact hetzelfde effect, dus het werkt wel goed naar mijn mening. Ze schijnen nu zeker 50%. Misschien dat ik er nog een 2e laagje op leg om ze nog zachter te laten schijnen, want het zijn echt wel felle leds.

In een zeer donkere scene zie ik gewoon een grote schim van de grill van de sub op m'n scherm zonder plakkertjes.

Net gescoord bij mn dochter. Gaatjes in oren en oorbellen. Supermooi en vooral trots omdat ze niet geweend heeft. Geen kik! love my girl!

Back
Bovenaan