Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Tiens, ik ookSub hier
Deze week zelfs!
Tis niet waarTiens, ik ook
Tgoh ja, ik speel eigenlijk alleen maar FIFA. Dus die packs zijn niet zo interessant voor mij.Beter wa wachten, beter combi packs. Het word,zoals altijd, toch weer wachten op de goede games.
Als je het budget hebt zou ik toch voor een stapje hoger gaan dan de ST-reeks van Panasonic, tenzij je echt en altijd in een verduisterde ruimte kijkt maakt het minder uit.denk toch over te stappen naar 55st60 nu dat ze gaan stoppen met pani'smaybe wachten tot januari tot prijzen nog wat zakken...
Welke Marantz heb je nu? Je kan beter een losse 7.1 eindversterker kopen en je huidige Marantz gebruiken als VV (als die 7.1 is).Nog even nagedacht: - Dedicated: Hier wil ik in de toekomst misschien toch een zwaardere versterker, kan misschien wel nodig zijn? Of 7.1 gaan.. en dan moet ikzoiezo veranderen.
marantz sr6007 Daar kan ik geen 7.1 op aansluiten he Dus weet nog zo niet wat ik dan zou doen.. is ook totaal nog niet aan de ordeWelke Marantz heb je nu? Je kan beter een losse 7.1 eindversterker kopen en je huidige Marantz gebruiken als VV (als die 7.1 is).