• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat wordt jullie volgende upgrade?

Sub hier
263a.png

Deze week zelfs!
Tiens, ik ook
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
<blockquote data-author="D@o" data-cid="8970" data-time="1382445178">HelouHeb net alles ge

Beter wa wachten, beter combi packs. Het word,zoals altijd, toch weer wachten op de goede games.

Beter wa wachten, beter combi packs. Het word,zoals altijd, toch weer wachten op de goede games.
  Tgoh ja, ik speel eigenlijk alleen maar FIFA. Dus die packs zijn niet zo interessant voor mij.
263a.png

Nieuwe luidsprekers en een voorversterker, hopelijk 1 van de 2 volgend jaar! We zien wel...

Een Marantz SR-5008! Man wat duurt een week lang als ge zo'n upgrade gaat doen ... volgende upgrade zal een nieuwe behuizing voor de luidsprekers (DIY) zijn en een nieuw TV meubel + muurbeugel voor de TV. Hopelijk nog dit jaar.
263a.png

denk toch over te stappen naar 55st60 nu dat ze gaan stoppen met pani's
2639.png
maybe wachten tot januari tot prijzen nog wat zakken...

denk toch over te stappen naar 55st60 nu dat ze gaan stoppen met pani's
2639.png
maybe wachten tot januari tot prijzen nog wat zakken...
Als je het budget hebt zou ik toch voor een stapje hoger gaan dan de ST-reeks van Panasonic, tenzij je echt en altijd in een verduisterde ruimte kijkt maakt het minder uit.

heb nu een pz80 waar ik heel tevreden van ben, denk dat die st60 al een heel stuk beter zal spelen dan dat tv en films kijken is altijd voor 's avonds
263a.png
overdag werken eh :p en 't is een groot prijsverschil...

Nog even nagedacht:   - Dedicated: Hier wil ik in de toekomst misschien toch een zwaardere versterker, kan misschien wel nodig zijn? Of 7.1 gaan.. en dan moet ikzoiezo veranderen. Voor de rest is het eigenlijk absoluut zoals ik wil, en hoeft 4K voor mij niet. Ik heb even getwijfeld of ik niet nog een maatje groter zou gaan qua scherm , maar links en rechts 15 cm breder gaan lukt niet, dan moet ik teveel zakken.. en dit kan ook niet meer. Daarbij zou het dan misschien toch echt te laag komen. Dus qua beeld komt er absoluut geen verandering in. Qua audio enkel versterker en eventueel 7.1. Ohja en een subdude ! Die komt wel snel.. - Woonkamer: dit zal het eerste gebeuren.. Vooral een sub... Grootste gemis nu. Daarop volgt ook een andere versterker... Ik wil van de pio af, en liefst marantz hebben die airplay heeft. Dan kan alle muziek van de server, en heb ik netwerk connectie op de versterker. Voor de rest blijft het ook zoals het is.

Nog even nagedacht:   - Dedicated: Hier wil ik in de toekomst misschien toch een zwaardere versterker, kan misschien wel nodig zijn? Of 7.1 gaan.. en dan moet ikzoiezo veranderen.
  Welke Marantz heb je nu? Je kan beter een losse 7.1 eindversterker kopen en je huidige Marantz gebruiken als VV (als die 7.1 is).

Welke Marantz heb je nu? Je kan beter een losse 7.1 eindversterker kopen en je huidige Marantz gebruiken als VV (als die 7.1 is).
    marantz sr6007 Daar kan ik geen 7.1 op aansluiten he Dus weet nog zo niet wat ik dan zou doen.. is ook totaal nog niet aan de orde

Volgens mij moet je de specs nog eens nakijken, de marantz sr6007 is toch 7.1, zelfs 7.2
1f609.png

Back
Bovenaan