• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat wordt jullie volgende upgrade?

De ab heb ik al
263a.png
enkel nog de module
Dus enkel die module halen
263a.png

Dus enkel die module halen om je 1ste puntje van je lijst te schrappen
1f609.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht ik nog eens upgraden dan zal het in een nieuw huis worden. (kan nog eventjes duren) Liefst in een aparte ruimte. Nu al ondervonden dat een HT in de woonkamer niet zo evident is wanneer je een vriendin hebt die het niet heeft voor actie films.
1f61b.png
  Wat zou ik dan upgraden? Wel bijna alles denk ik!
1f606.png
Tegen dan zal mijn projector zijn beste tijd gehad hebben. Mijn scherm zal ook aan vervanging toe zijn.   Projector: Liefst terug een Sony denk ik dan want ik ben o zo tevreden van mijn HW30ES.   Scherm: Al veel goede dingen gehoord van Kingpin dus wie weet.
263a.png
  Speakers: Die Focal Aria serie vind ik er zeer prettig uitzien
263a.png
  Maar veel zal afhangen van het budget dat ik nog over zal hebben. Want ik en mijn vriendin zijn lichtjes gepassioneerd door interieur en design, dus heeft dit voorrang uiteraard.

Waar groeit bij jullie die geldboom? Ik wil er best een scheutje van, dan plant ik er ook eentje.
1f609.png

Waar groeit bij jullie die geldboom? Ik wil er best een scheutje van, dan plant ik er ook eentje.
1f609.png
Oei...? Heb je dit dan niet gekregen bij het lid worden van dit mooie forum, mail eens naar de administrators, dat dit snel wordt rechtgezet, foei toch
1f606.png

Oei...? Heb je dit dan niet gekregen bij het lid worden van dit mooie forum, mail eens naar de administrators, dat dit snel wordt rechtgezet, foei toch
1f606.png
Snif, ze zijn mij weer vergeten...
2639.png
Maar je mag me altijd wat zaad of een scheutje opsturen.

Dat zaad zorgt alleen voor extra kosten vrees ik.

1f609.png
  Op mijn rug groeit dat natuurlijk!
1f61b.png
  Nee, maar dit zijn verre toekomstplannen/dromen!
263a.png

Waarom denk je dat wij allemaal met een kromme rug lopen? Draag jij maar es zo'n boom constant mee op je rug..

Hmmm, mijn gezondheid is me veel waard. Misschien dan toch maar geen boom ... en bonzai exemplaar dan misschien?
263a.png
Mijn upgrades zullen beperkt blijven tot DIY projecten. - Nieuw TV meubel. - Nieuwe subwoofer-behuizing - Nieuwe kastjes rond de speakers.   Ah en misschien nog een kast om de film en boekencollectie in onder te brengen. Het huidige schap puilt uit.

Grote investering gedaan vorig jaar met mijn nieuwe Panasonic Plasma :wub:   Volledige stap waar ik aan denk is een BR speler dat uiteraard ook 3D kan afspelen. Oppo 103D staat blijkbaar op eenzame hoogte maar kost wel zo'n 750 euro. Blijkbaar kan die wel geen iso's afspelen wat uiteraard wel heel jammer is. Ga eens op mijn gemak rond kijken wat een leuke aankoop kan zijn.

Volledige stap waar ik aan denk is een BR speler dat uiteraard ook 3D kan afspelen. Oppo 103D staat blijkbaar op eenzame hoogte maar kost wel zo'n 750 euro. Blijkbaar kan die wel geen iso's afspelen wat uiteraard wel heel jammer is. Ga eens op mijn gemak rond kijken wat een leuke aankoop kan zijn.
Hoor veel goeds over Oppo, maar blijf het wel zonde vinden, dat zulke zaken snel verouderen en niet altijd meegaan met de meest gangbare formaten, zoals bv ISO
2639.png
Vandaar mijn keuze voor een alles-slikker en dus een mediaspeler
263a.png

Dat is mijn probleem ook.. Want heb nu wel een HTPC met XBMC waar ik mss 3D films op kan afspelen. Het is mij echter nog niet gelukt...   Oppo is uiteraard wel heel goed. Beeldkwaliteit hierbij zal een stuk hoger zijn dan bij mijn HTPC... Op de eerste firmware kon Oppo dus wel iso's afspelen maar door lobby werk van bepaalde merken is er die functie uit gehaald. Zonde want verder is het wel een prachtig apparaat blijkbaar...

Oppo is uiteraard wel heel goed. Beeldkwaliteit hierbij zal een stuk hoger zijn dan bij mijn HTPC...

Hopelijk voor jou gaat Stijn dit niet lezen
263a.png

Dat is mijn probleem ook.. Want heb nu wel een HTPC met XBMC waar ik mss 3D films op kan afspelen. Het is mij echter nog niet gelukt...
Dan kan je beter wat geld investeren in TMT of PowerDVD Ultra. Dan lukt het wel.

Dat spaart je meer dan 650 euro uit. En daar kan je dan weer andere leuke spulletjes voor kopen.
1f606.png

Hopelijk voor jou gaat Stijn dit niet lezen
263a.png

Hopelijk wel, want dan kunnen we het er samen over eens zijn dat we het daarmee absoluut niet eens zijn.

Een Oppo geeft geen beter beeld dan een HTPC. Waarom zou ie?

Back
Bovenaan