Dus enkel die module halenDe ab heb ik alenkel nog de module
Dus enkel die module halen om je 1ste puntje van je lijst te schrappenhuh? hoezo?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dus enkel die module halenDe ab heb ik alenkel nog de module
Dus enkel die module halen om je 1ste puntje van je lijst te schrappenhuh? hoezo?
Oei...? Heb je dit dan niet gekregen bij het lid worden van dit mooie forum, mail eens naar de administrators, dat dit snel wordt rechtgezet, foei tochWaar groeit bij jullie die geldboom? Ik wil er best een scheutje van, dan plant ik er ook eentje.
Snif, ze zijn mij weer vergeten...Oei...? Heb je dit dan niet gekregen bij het lid worden van dit mooie forum, mail eens naar de administrators, dat dit snel wordt rechtgezet, foei toch
Op mijn rug groeit dat natuurlijk!Waar groeit bij jullie die geldboom? Ik wil er best een scheutje van, dan plant ik er ook eentje.
Hoor veel goeds over Oppo, maar blijf het wel zonde vinden, dat zulke zaken snel verouderen en niet altijd meegaan met de meest gangbare formaten, zoals bv ISOVolledige stap waar ik aan denk is een BR speler dat uiteraard ook 3D kan afspelen. Oppo 103D staat blijkbaar op eenzame hoogte maar kost wel zo'n 750 euro. Blijkbaar kan die wel geen iso's afspelen wat uiteraard wel heel jammer is. Ga eens op mijn gemak rond kijken wat een leuke aankoop kan zijn.
Oppo is uiteraard wel heel goed. Beeldkwaliteit hierbij zal een stuk hoger zijn dan bij mijn HTPC...
Dan kan je beter wat geld investeren in TMT of PowerDVD Ultra. Dan lukt het wel.Dat is mijn probleem ook.. Want heb nu wel een HTPC met XBMC waar ik mss 3D films op kan afspelen. Het is mij echter nog niet gelukt...
Hopelijk voor jou gaat Stijn dit niet lezen