Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Idem, maar dan geen curved Alhoewel, rear speakers moet ik ook nog hebbenOntopic: ..... voor in de woonkamer: een curved oled UHDTVKwijl !
Qua beeldkwaliteit doet ie dat misschien/waarschijnlijk niet. Maar ook niet slechter. Een HTPC heeft zoals eerder gezegd andere voordelen.Ja de zon is groter als de maan...dat is een geweten feit en te controleren.
Laat ons de vraag eens omdraaien ...waarom zou de htpc beter presteren dan een oppo?....
Heb vroeger effe een dune speler gehad en er was wel degelijk verschil in beeld tegenover mijne ud8004. ( en nee geen wisfull thinking.) waarom......dat kan ik u niet zeggen maar ze warene r wel.
+1 Qua beeldkwaliteit doet ie dat misschien/waarschijnlijk niet. Maar ook niet slechter. Een HTPC heeft zoals eerder gezegd andere voordelen.
Dat wil niet zeggen dat een Oppo slecht is. Zeker en vast niet. Maar de prijs weerspiegelt de beeld kwaliteit niet, en dat is nu net de reden dat veel mensen zo'm Oppo aanschaffen. Omdat ie beter beeld zou geven.
Ik heb ook een Dune gehad en die gaf net hetzelfde mooie beeld als mijn HTPC.
Je kan volgens mij beter een goedkopere BluRay speler aanschaffen of een HTPC en het gespaarde geld in een betere TV of beamer steken. Daar zie je veel grotere verschillen in beeldkwaliteit.
Ontopic: ..... voor in de woonkamer: een curved oled UHDTV
Kwijl !