• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat wordt jullie volgende upgrade?

Ontopic: ..... voor in de woonkamer: een curved oled UHDTV :p Kwijl !

Laatst bewerkt door een moderator:
Ontopic: ..... voor in de woonkamer: een curved oled UHDTV
1f61b.png
Kwijl !
  Idem, maar dan geen curved :p Alhoewel, rear speakers moet ik ook nog hebben
263a.png

Uiteraard. Tegen dat een OLED min of meer betaalbaar gaat zijn zal mijn nieuwe plasma ook wel al een jaar of 5 zijn
263a.png

Wat ik graag zou willen upgraden is :nieuwe (grotere ) tv, alhoewel men Pana nog geen 2 jaar oud is begint het hier toch te kriebelen om een maatje groter te gaan
1f644.png
. Ook zou ik graag m'n fronts en center willen upgraden + een nieuwe tv meubel .   Maar...WAF... :unsure:. Zopas een beetje zitten polsen en blijkbaar hebben we afgesproken om eerst onze slpk en de kinderkamers te vernieuwen.... :wacko:   Dus zal ik m'n upgrade plannen ff on hold zetten
2639.png
  Edit : blijkbaar is het nodig dat onze oprit ook eens "aangepakt " wordt ....

haha zoooooooo herkenbaar told u , nooit groot genoeg !

Ja de zon is groter als de maan...dat is een geweten feit en te controleren.;)

Laat ons de vraag eens omdraaien ...waarom zou de htpc beter presteren dan een oppo?....

Heb vroeger effe een dune speler gehad en er was wel degelijk verschil in beeld tegenover mijne ud8004. ( en nee geen wisfull thinking.) waarom......dat kan ik u niet zeggen maar ze warene r wel.:p
Qua beeldkwaliteit doet ie dat misschien/waarschijnlijk niet. Maar ook niet slechter. Een HTPC heeft zoals eerder gezegd andere voordelen.

Dat wil niet zeggen dat een Oppo slecht is. Zeker en vast niet. Maar de prijs weerspiegelt de beeld kwaliteit niet, en dat is nu net de reden dat veel mensen zo'm Oppo aanschaffen. Omdat ie beter beeld zou geven.

Ik heb ook een Dune gehad en die gaf net hetzelfde mooie beeld als mijn HTPC.

Je kan volgens mij beter een goedkopere BluRay speler aanschaffen of een HTPC en het gespaarde geld in een betere TV of beamer steken. Daar zie je veel grotere verschillen in beeldkwaliteit.

Qua beeldkwaliteit doet ie dat misschien/waarschijnlijk niet. Maar ook niet slechter. Een HTPC heeft zoals eerder gezegd andere voordelen.

Dat wil niet zeggen dat een Oppo slecht is. Zeker en vast niet. Maar de prijs weerspiegelt de beeld kwaliteit niet, en dat is nu net de reden dat veel mensen zo'm Oppo aanschaffen. Omdat ie beter beeld zou geven.

Ik heb ook een Dune gehad en die gaf net hetzelfde mooie beeld als mijn HTPC.

Je kan volgens mij beter een goedkopere BluRay speler aanschaffen of een HTPC en het gespaarde geld in een betere TV of beamer steken. Daar zie je veel grotere verschillen in beeldkwaliteit.
  +1

Ontopic: ..... voor in de woonkamer: een curved oled UHDTV :p

Kwijl !

Geef mij maar een vlakke. Die curve is een gimmick waar ik het nut niet van inzie. Toch niet bij de huidige beeldformaten. Bij dat 105" exemplaar misschien, maar bij een 55" of zelfs een 70" niet.

Het ziet er wel cool uit, maar daar heb je weinig aan als je er naar kijkt.

Ze zijn zelfs al modellen aan het maken waar je de curve kan aanpassen. Als je met meer dan 1 persoon kijkt dan kan je'm vlak trekken.

Dat vind ik wel handig. Dat je kan kiezen tussen curved of recht. Als je dan alleen zit TV te kijken kan je bv voor die curved gaan. Bij meerdere personen zet je hem dan gewoon vlak. Dat was Samsung zeker dat deze nieuwigheid gepresenteerd heeft.

Zou kunnen. Kan ook LG zijn.

...Tja, als je die 2 noemt dan kan je al niet ver mis zitten he.
1f609.png

Niets dat ik weet. Ik ervaar mijn set als behoorlijk compleet eigenlijk.

Mischien nog wat knutselwerk met andere zetel(s) oid maar of je dat een upgrade kan noemen...

Momenteel geen, en daar er voor de tv geen deftig alternatief meer te vinden is, komt het weer neer op geen :p

Voor de HT lijkt mijn onlangs geüpgraded 5.1 naar 7.1-set voor het jaar 2015 best compleet. Misschien is er in de leefruimte nog wel iets voor het vrouwe te upgraden
1f606.png

Daar ik al men speakers verkocht heb. Nieuwe speakers. Waarschijnlijk pas na de verhuis. Tenzij skoeb zijn speakers verkoopt voor een belachelijk lage prijs.

Mooi als living, maar als dedicated misschien wat licht (reflecties)?

Speakers zitten in het kastje en plafond vermoed ik - ik zie toch een luidspreker rooster in het plafond tussen het middelste en rechtse raam.

Al woonkamer-HT inderdaad zeer mooi
263a.png
Ik zie ook niet direct speakers zitten, zal dan wel met een hoofdtelefoon zijn, zeker lol

dyn003_original_412_586_pjpeg_8616_0174f9b78aaca1eea4b442b0255b1f08.jpg

Back
Bovenaan