Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Is dat dan niet zo?Hopelijk wel, want dan kunnen we het er samen over eens zijn dat we het daarmee absoluut niet eens zijn.
Een Oppo geeft geen beter beeld dan een HTPC. Waarom zou ie?
Dat is mijn probleem ook.. Want heb nu wel een HTPC met XBMC waar ik mss 3D films op kan afspelen. Het is mij echter nog niet gelukt...
Oppo is uiteraard wel heel goed. Beeldkwaliteit hierbij zal een stuk hoger zijn dan bij mijn HTPC... Op de eerste firmware kon Oppo dus wel iso's afspelen maar door lobby werk van bepaalde merken is er die functie uit gehaald. Zonde want verder is het wel een prachtig apparaat blijkbaar...
Vraag ik mij ook af... Is er een verschil of niet?
Is dat dan niet zo?
Wat is de 'meerwaarde' dan van zo'n 750€ Oppo tegenover een htpc va, pakweg 300€ ?
Insteken, aanzetten en 't werkt.
Een HTPC is iets meer werk om 'm draaiende te krijgen.
In sommige gevallen is een HTPC ook groter.
Je moet iets van pc's kennen als je ermee aan de slag wil.
Maar wat de weergave van digitale video of audio betreft denk ik dat een HTPC niet moet onderdoen of zelfs beter is (speelt waarschijnlijk meer formaten af en is veel makkelijker te customiseren en upgraden).
Heb je ze allebei al naast elkaar getest dan? Als ze niet naast elkaar getest worden is discuteren toch nutteloos e. Dan zijn het niet meer dan speculaties.
Zijn reactie zou ik idd wel graag willen hebben...Vraag het aan Stefaan...dacht dat hij een oppo had staan en een mediaplayer.
Is de zon groter dan de maan? Heb je ze al eens naast elkaar gezet en gemeten? Zoniet zijn de discussies over de grootte van beiden pure speculaties.
...of misschien zorgt enige kennis ter zake ervoor dat er weinig te testen valt.
Nogmaals de vraag: Waarom zou een Oppo beter presteren dan een htpc? Omdat Oppo dat zegt? Omdat sommige gebruikers dat zeggen? Dan moet er toch iemand een uitleg kunnen geven waarom dat dan zo is.
Ja de zon is groter als de maan...dat is een geweten feit en te controleren.
Laat ons de vraag eens omdraaien ...waarom zou de htpc beter presteren dan een oppo?....
Heb vroeger effe een dune speler gehad en er was wel degelijk verschil in beeld tegenover mijne ud8004. ( en nee geen wisfull thinking.) waarom......dat kan ik u niet zeggen maar ze warene r wel.
Zijn reactie zou ik idd wel graag willen hebben...
Indien je hem bouwt mogelijk betere hardware.
Stefaan heeft geen htpc, enkel een macmini dacht ik, dat noem ik geen htpc
Ik wou je uit je kot lokkenMac Mini geen HTPC ... grapjas.