• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat wordt jullie volgende upgrade?

oh toch? ok dan
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogelijks een stevige (zelf-assemblage) eindversterker op basis van Class-D Hypex modules. 5 x 400W waarvan de Frontchannels van z

<blockquote data-author="jvanhambelgium" data-cid="10501" data-time="1384613627">

Mogelijks een stevige (zelf-assemblage) eindversterker op basis van Class-D Hypex modules. 5 x 400W waarvan de Frontchannels van z

Eigenlijk het zelfde idee als ik, geen dure processors meer maar een wel stevige eindbak
263a.png
Ga je voor de toch al zeer goede uCD400 of de zeer dure NC400?
De idee is :   Front L + R = NC400 met elks aparte 600W voeding. Geen compromissen op de fronts! (voor als ik hem als STEREO-amp gebruik) Center + SL + SR = UCD400 modules : OFWEL de versie met elke z'n powersupply (lees : OEM module - als ik die kan kopen) OFWEL met 1 x 1200W voeding gemeenschappelijk voor de 3 modules. Welke UCD-versie "ST" (=standard) of "HG" (high-grade) met of zonder HxR regelaars moet ik nog eens becijferen ...   Verder ben ik ook nog aan het denken wat ik met de case doe : of ik gewoon voor een redelijk "flinke" (=12cm hoogte) case zou gaan, zelfde diepte als de gemiddelde receiver of echt zou gaan optimaliseren om de zo kleinst mogelijk case te maken. Moet ook opletten qua warmte, een piepkleine case voor 5-channels is mischien ook niet dat...   Qua connector ga ik enkel XLR voorzien. Ik moet dan vanaf de pre-out van Onkyo -> XLR verloopstuk/kabel gebruiken. Een "toekomstige" processor zal XLR hebben, vandaar dat ik alvast die zaken voorzie.   Ben al serieus aan het inlezen, hoe je bepaalde cable-routing moet doen met deze dingen. Het kwaliteitslevel van deze modules is zo groot dat dit echt wel van belang is! Nu ben ik aan het kijken om een case te kopen waarin de nodige boringen zijn voorzien :   -> Voorkant : mogelijks 1 piepklein gaatje voor LED "Standby" met daarboven 1 knop (met LED erin) wanneer "ON". Verder geen enkele tekst oid op de case, geen gravering etc. -> Achterkant : 5 x Neutrik XLR (female) inputs / 5 x stevige bindingposts output / 1 IEC voedingssteker met daarin fuse-holder / Schakelaar "main")   Er is natuurlijk nog niets in bestelling genomen, maar het is serieus aan het kriebelen zeg maar
1f606.png

Ik wil hier graag verder op ingaan, misschien hiervoor een apart topic aanmaken, zodat ik mijn ideetjes ook even daarin kan neerzetten?

Xbox One. Eind deze week of mss begin volgende week komt hij aan.

Kingpin schermke vfs240, zwaar de neiging om voor de vfs270 te gaan.

Gaat te groot zijn
263a.png

ik dacht dat ge 210 ging gaan... nu 240 of zelfs 270? Groter is always better.. maar maakt da ge niet in de problemen komt ivm plaatsing

240 lukt zeker, 270 ook als ik anamorphic ga.

Ben op zoek naar een betaalbare lens.

Zit met die bon van dat event en dat geeft zo wat tijdsdruk, hij moet voor de 29e gebruikt zijn.

Denk dat ik ga wachten tot alles er staat. Iemand ervaringen of adresjes voor anamorphische lenzen?

M'n verlanglijst wordt groter
2639.png
  - Bediening licht (moet snel komen) - Subdude HT - Sonos of bluesound systeem voor woonkamer/badkamer/buiten - 2de tablet , te gebruiken als auto mediaspeler voor kids - in car systeem die eigenlijk alles moet omvatten (gps, autoradio, handsfree bellen, touchscreen, spotify in auto afspelen, opbergruimte smartphone, filmpjes afspelen)   zucht
2639.png
  En nu maar hopen dat gans die brandweerhervorming afgelast wordt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klote zakkenvullers. Sorry voor mn woorden
263a.png

Kingpin schermke vfs240, zwaar de neiging om voor de vfs270 te gaan.

Gaat te groot zijn
263a.png
Kom dan eens kijken zou ik zeggen . Hier hangt een 270

300 kon ook maar groter is niet altijd beter...

M'n verlanglijst wordt groter
2639.png
  - Bediening licht (moet snel komen)
Hiervoor had ik destijds een mooi plannetje gemaakt, waarom heb je het toen niet uitgevoerd? Als het de bedrading het nu niet meer toelaat, kan je ook nog met zoiets als klik aan - klik uit modules werken.   Over de brandweerhervorming wordt allang gesproken, maar nooit iets concreets, dus misschien weer iets voor 2015
263a.png

Ik heb liever geen schakelaar he, via kaku moet het ook kunnen     Indien niet , kan ik nog altijd de schakelaar doen   Die brandweerhervorming is 1 lachertje Zoals altijd... de top wordt er beter van... de gewone man slechter   Nee afschaffen die hervorming!

Via Kaku zal inderdaad ook kunnen en kan ook via een afstandsbediening, lekker makkelijk vanuit je zetel
263a.png

De ab heb ik al
263a.png
enkel nog de module

Back
Bovenaan