Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
De idee is : Front L + R = NC400 met elks aparte 600W voeding. Geen compromissen op de fronts! (voor als ik hem als STEREO-amp gebruik) Center + SL + SR = UCD400 modules : OFWEL de versie met elke z'n powersupply (lees : OEM module - als ik die kan kopen) OFWEL met 1 x 1200W voeding gemeenschappelijk voor de 3 modules. Welke UCD-versie "ST" (=standard) of "HG" (high-grade) met of zonder HxR regelaars moet ik nog eens becijferen ... Verder ben ik ook nog aan het denken wat ik met de case doe : of ik gewoon voor een redelijk "flinke" (=12cm hoogte) case zou gaan, zelfde diepte als de gemiddelde receiver of echt zou gaan optimaliseren om de zo kleinst mogelijk case te maken. Moet ook opletten qua warmte, een piepkleine case voor 5-channels is mischien ook niet dat... Qua connector ga ik enkel XLR voorzien. Ik moet dan vanaf de pre-out van Onkyo -> XLR verloopstuk/kabel gebruiken. Een "toekomstige" processor zal XLR hebben, vandaar dat ik alvast die zaken voorzie. Ben al serieus aan het inlezen, hoe je bepaalde cable-routing moet doen met deze dingen. Het kwaliteitslevel van deze modules is zo groot dat dit echt wel van belang is! Nu ben ik aan het kijken om een case te kopen waarin de nodige boringen zijn voorzien : -> Voorkant : mogelijks 1 piepklein gaatje voor LED "Standby" met daarboven 1 knop (met LED erin) wanneer "ON". Verder geen enkele tekst oid op de case, geen gravering etc. -> Achterkant : 5 x Neutrik XLR (female) inputs / 5 x stevige bindingposts output / 1 IEC voedingssteker met daarin fuse-holder / Schakelaar "main") Er is natuurlijk nog niets in bestelling genomen, maar het is serieus aan het kriebelen zeg maarEigenlijk het zelfde idee als ik, geen dure processors meer maar een wel stevige eindbakGa je voor de toch al zeer goede uCD400 of de zeer dure NC400?
http://home-theater.be/topic/421-zelf-bouw-eindversterking-class-d-hypex/ Laat je maar volledig gaan...Ik wil hier graag verder op ingaan, misschien hiervoor een apart topic aanmaken, zodat ik mijn ideetjes ook even daarin kan neerzetten?
Kom dan eens kijken zou ik zeggen . Hier hangt een 270Kingpin schermke vfs240, zwaar de neiging om voor de vfs270 te gaan.
Gaat te groot zijn
Hiervoor had ik destijds een mooi plannetje gemaakt, waarom heb je het toen niet uitgevoerd? Als het de bedrading het nu niet meer toelaat, kan je ook nog met zoiets als klik aan - klik uit modules werken. Over de brandweerhervorming wordt allang gesproken, maar nooit iets concreets, dus misschien weer iets voor 2015M'n verlanglijst wordt groter- Bediening licht (moet snel komen)
Dan kan je morgen het 1ste puntje van de lijst al schrappenDe ab heb ik alenkel nog de module