Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik neem aan dat je hier de Captain America: Civil War bedoelt? Heb hem ook gezien en de film is imo exact wat je er van kan verwachten. Veel actie, veel camerabeweging, redelijke acteerprestaties.Skank zei:Civil war 8/10 Goeike Soms wel te snelle actie waardoor je soms denkt dat er iets met het beeld scheelt lol
Akkoordskoebiedoe zei:Point breake : hawel bij mij hebben ze dat gevonden...oftewel hoe maak ik een filmke over geweldige stunts die elkaar in snel tempo opvolgen verbonden door een flinterdun verhaal over iets mystieks zoals de Ozaki 8 en natuurlijk moeten er ook veel wulpse ,schaarsgeklede ,groot boezemige meiden in voorkomen want het leven is toch één en al partyen ,zuipen en sex...behalve voor zij die de Ozaki 8 proberen te volbrengen...shitfilmpke dus en kontent dat hem gedaan was.
Heb hem nu 2D gezien maar kan mij wel inbeelden dat het in 3D er neter uitziet...maar het blijft een shit filmpke , beelden zagen er heel goed uit en het leek wel zo een filmpke van Redbull maar al dat filosofisch geleuter ertussen was voor mij een beke teveel....( ook omdat het netgens op sloeg. )
Kan mij wel vinden in die score.. Heb hem zelf gisteren gezien(in twee delen, omdat mijn DL van zaterdag corrupt was en halfweg ermee ophield) benieuwd wat ze er van gaan maken met een volgende film..ToothLess zei:Captain America: Civil War - 6,5/10
Tuurlijk. Vond het echt een zeer slechte film. Vind heel dat avengers gedoe zo uitgemolken aan het geraken. De 4 / 10 krijgt ie nog voor de aktie en geluid. Wat moet ik doen, een slechte film 7/10 geven?Skank zei:Lol 4? Ok hij was zozo maar een 4 . Ik vraag me af wat je dan aan brolfilms geeft -10 ofzo?