Cramer
Member
Jake deed dat heel goed idd, ben benieuwd naar "Demolition"djaxx zei:NIghtcrawler.
Goed filmpje over een niet standaard verhaaltje. Met erg goede acteerprestaties.
8/10
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Jake deed dat heel goed idd, ben benieuwd naar "Demolition"djaxx zei:NIghtcrawler.
Goed filmpje over een niet standaard verhaaltje. Met erg goede acteerprestaties.
8/10
Verwacht niet veel van "Demolition".Cramer zei:Jake deed dat heel goed idd, ben benieuwd naar "Demolition"
Zou die ook eens moeten zien. Eigenlijk heb ik er neit veel zin in maar langs de andere kant heb ik zo iets van ja, ik heb ze allemaal gezien dus kan ik net zo goed het laatste hoofdstuk er ook bijstoppendjaxx zei:Na lang uitstellen dan toch maar eens mockingjay pt2 bekeken. Zoals weer te verwachten was, saaie brok, slecht acteerwerk, voorspelbaar verhaal. Uiteindelijk blij dat ik klaar ben met deze reeks.
Voor dit laatste deel 4 / 10
Wij hebben afgehaakt na de tweede film in de reeks.Carrion zei:Zou die ook eens moeten zien. Eigenlijk heb ik er neit veel zin in maar langs de andere kant heb ik zo iets van ja, ik heb ze allemaal gezien dus kan ik net zo goed het laatste hoofdstuk er ook bijstoppen
Kan ik begrijpen. Ik heb de laatste 2 ook maar gezien tijdens datesJake zei:Wij hebben afgehaakt na de tweede film in de reeks.
Gisteren die Eye in the Sky </strong>gezien. Ik geef 6,75/10Carrion zei:Laat zeker weten wat je er van vond, altijd benieuwd wat iemand anders vindt van een film die ik goed vind
Ik heb niet goed opgelet denk ik, want de enige vraag die bij mij beantwoord is, is waarom Charles geen haar meer heeftskoebiedoe zei:X-men apocalypse (uhd) : veel vragen worden beantwoord over hoe en waarom,veel cgi maar niet echt storend , verhaallijn tja....het zijn gewoon de x-men.... beeld was gewoonweg prachtig ,vol kleur ,detailrijk.... Geluid was prima in orde ,als je de subjes eens wil testen...zeker een aanrader.
Nou, deze ervaring staat nu eens haaks op wat er op blu-ray.com vermeld staat (op de vetter 'grain' na dan ) - wat met de sound, want daar zeg je niet veel over? Ik volg de (geschiedenis/evolutie van de) Labyrinth prent een beetje - een van mijn jeugdfilms - (de soundtrack draaide ik destijds plat, pure nostalgie dus, gelijk the goonies etc) - en het concept van Henson was in die tijd inderdaad revolutionair te noemen. Er kwam heel wat (manueel) werk aan te pas om dat filmke te maken! Als je dat nu terugziet, tjah...skoebiedoe zei:Labyrinth ( uhd ) : tja,is het nu een sprookjesverhaal waar Bowie af en toe in zingt of is het nu een musical waar er een sprookjesverhaal in zit....verhaallijn is zoals gezegd een sprookje van een meisje die haar brooertje terug wil krijgen van de goblin koning en daarvoor maar een beperte tijd heeft. Op de weg naar goblin city moet ze proeven afleggen,komt ze zowel vriend als vijand tegen ( wizard of oz ? ) ...... Tja ,het is en blijft een oudbollig rommelig geheel en je krijgt totaal geen binding met de personages . Gebruik van bleu of green screen is zeer goed opmerkbaar maar kan me wel inbeelden dat toen dit het toppunt was ven de technologie. Nu aangezien dit een geremastered versie is naar uhd ( in het vet hdr op de cover )was ik wel benieuwd naar de kwaliteit van zowel beeld als geluid......tja was me dat een teleurstelling...er zat kontinu een korrel in het beeld en deze was zeer goed zichtbaar ( voornmelijk in de luchtpartijen ) en ik had nergens het gevoel dat het beeld echt van het scherm spatte....ook heel het hdr gebeuren vond ik eerder matig. Halfweg de film kreeg ik een tracking probleem en daardoor verliep het beeld en geluid niet syncroon meer maar dat heb ik,opgelost door de film effe af te zetten en dan terug te herstarten Het geluid was nu ook niet echt geweldig te noemen... tja een oude film blijft dus een oude film zelfs als ze deze remasteren naar 4K ( wat het beeld echt niet ten goede kwam )
Kloptbroodro0ster zei:Warcraft 4/10 Trok op de ballen en vroegtijdig afgezet.