Land of mine 7.5/10
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Op je honger gebleven bij de filmdemo van The Hobbit?ToothLess zei:Allez, gisteren nog eens begonnen aan The Hobbit reeks - de eerste prent as a start...
Awel ja uw drakendemo zette aan tot herbekijkenA*Brand NewBox zei:Op je honger gebleven bij de filmdemo van The Hobbit?Veel plezier ermee. Persoonlijk vond ik deel 3 waardeloos (een hoog klop-elkaar-gedurende-3u-de-kop-in -gehalte) maar de eerste 2 delen waren goed.
idd, en al even schitterend soundtrack van wijlen Mr Hornerdjaxx zei:A beautiful mind : blijft toch een echt sterke film met uitmuntende acteerprestatie van Crowe!
8,5/10
Ga die ook wel es bekijken, waren mooie natuurbeelden..uhumbroodro0ster zei:Ik ga dit weekend The Shallows bekijken. Die film was aan het spelen op de JVC Z1 op de Cinedream beurs en dat waren prachtige beelden. Ik ben benieuwd hoe mijn HW55 het er vanaf zal brengen
Zon, zee, strand en 2 bergenCramer zei:Ga die ook wel es bekijken, waren mooie natuurbeelden..uhum
Succes, brolfilmbroodro0ster zei:Ik ga dit weekend The Shallows bekijken. Die film was aan het spelen op de JVC Z1 op de Cinedream beurs en dat waren prachtige beelden. Ik ben benieuwd hoe mijn HW55 het er vanaf zal brengen
Scenes met de luiaards is fantastischCramer zei:Gisteren "Zootopia" eens bekeken; 8.1 op imdb toch wat overdreven vind ik... Scene met de luiaards stak er wel bovenuit
Ok dan... Hij krijgt nochtans 77% op Rotten Tomatos. Warcraft krijgt daar maar 28%, dus zo mega slecht zal die wel niet zijn.Skank zei:Succes, brolfilm
6.4 op imdb is nu ook niet barslecht... Maar ja, smaken en geuren en van die dingen hébroodro0ster zei:Ok dan...Hij krijgt nochtans 77% op Rotten Tomatos. Warcraft krijgt daar maar 28%, dus zo mega slecht zal die wel niet zijn.