• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Les innocentes 5/10 hoe langdradig kunnen ze het maken The finest hours 7/10

Laatst bewerkt door een moderator:
The Legend Of Tarzan (2016) Was niet veel aan vond ik persoonlijk. Leek me, zoals tegenwoordig populair is, weer een donkerdere versie van een personage dat normaal toch een stuk leuker zou moeten zijn. Een enorme wilde man, opgegroeid tussen de gorilla's die met jungle dieren kan communiceren, neem dat toch niet zo serieus en maak er een toffe actie film van. De acteur die Tarzan speelde had het charisma van een leeg blad papier en Margot Robie liep er gewoon rond als damsel in distress. De enige die precies iets of wat plezier had in de film was Samuel L. Jackson.

6/10

Allez, gisteren nog eens begonnen aan The Hobbit reeks - de eerste prent as a start...
1f606.png

En de eerste Ninja Turtles nog eens opgelegd (2014) - WOW - wat een scene/soundtrack is dat toch als die truck daar in de sneeuw die berg afknalt - Vangen zeg ik!
1f44d.png

ToothLess zei:
Allez, gisteren nog eens begonnen aan The Hobbit reeks - de eerste prent as a start...
1f606.png
Op je honger gebleven bij de filmdemo van The Hobbit?
1f617.png

Veel plezier ermee. Persoonlijk vond ik deel 3 waardeloos (een hoog klop-elkaar-gedurende-3u-de-kop-in -gehalte) maar de eerste 2 delen waren goed.

A*Brand NewBox zei:
Op je honger gebleven bij de filmdemo van The Hobbit?
1f617.png
Veel plezier ermee. Persoonlijk vond ik deel 3 waardeloos (een hoog klop-elkaar-gedurende-3u-de-kop-in -gehalte) maar de eerste 2 delen waren goed.
Awel ja uw drakendemo zette aan tot herbekijken
1f606.png
- heb die extented reeks in 3D liggen hier en die heb ik nog niet bekeken
1f914.png
... deel 1 & 2 had ik destijds wel al in 2D gezien, deel 3 nog niet gezien dus...

Bridge of spice : wist me niet te bekoren. Weinig tot geen spanning en werd niet on het verhaal getrokken. Mager zesje

A beautiful mind : blijft toch een echt sterke film met uitmuntende acteerprestatie van Crowe! 8,5/10

djaxx zei:
A beautiful mind : blijft toch een echt sterke film met uitmuntende acteerprestatie van Crowe!

8,5/10
idd, en al even schitterend soundtrack van wijlen Mr Horner
1f62d.png
wat een muziektalent is hier toch verloren gegaan vorig jaar...

independance day rsurgence Buiten enkele knappe beelden, niks Een 6/10

Ed sheeran - jumpers for goalposts live in Wembley

Echt heel lekker deze met als special guest sir Elton.

Kwaliteit isvoor zowel beeld als audio een echt voorbeeld!

AAnrader

Nine Lives gekeken. Vrij goede cast (Kevin Spacey, Jennifer Garner, Christopher Walken) maar het is wel het type dat ik categoriseer als "een louche zondagnamiddag film"
1f606.png
Dat zijn het type films dat ik als kind vroeger op zondag namiddag keek. Genre Home Alone, Stuart Little, Alvin and Chipmunks, ...

Ik ga dit weekend The Shallows bekijken. Die film was aan het spelen op de JVC Z1 op de Cinedream beurs en dat waren prachtige beelden. Ik ben benieuwd hoe mijn HW55 het er vanaf zal brengen :p

broodro0ster zei:
Ik ga dit weekend The Shallows bekijken. Die film was aan het spelen op de JVC Z1 op de Cinedream beurs en dat waren prachtige beelden. Ik ben benieuwd hoe mijn HW55 het er vanaf zal brengen :p
Ga die ook wel es bekijken, waren mooie natuurbeelden..uhum
263a.png

broodro0ster zei:
Succes, brolfilm

Gisteren "Zootopia" eens bekeken; 8.1 op imdb toch wat overdreven vind ik... Scene met de luiaards stak er wel bovenuit
1f606.png

Cramer zei:
Gisteren "Zootopia" eens bekeken; 8.1 op imdb toch wat overdreven vind ik... Scene met de luiaards stak er wel bovenuit
1f606.png
Scenes met de luiaards is fantastisch
1f606.png
De film wordt zo positief onthaald omdat hij heel duidelijk een maatschappelijk probleem (racisme) uitlegt aan kinderen.

broodro0ster zei:
Ok dan...Hij krijgt nochtans 77% op Rotten Tomatos. Warcraft krijgt daar maar 28%, dus zo mega slecht zal die wel niet zijn.
6.4 op imdb is nu ook niet barslecht... Maar ja, smaken en geuren en van die dingen hé
1f609.png
Verwacht zelf ook geen topverhaal maar ga ons Blake wel eens van naderbij bekijken, ook al ist maar voor 10 min
1f44d.png

Back
Bovenaan