• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Cramer zei:
6.4 op imdb is nu ook niet barslecht... Maar ja, smaken en geuren en van die dingen hé
1f609.png
Verwacht zelf ook geen topverhaal maar ga ons Blake wel eens van naderbij bekijken, ook al ist maar voor 10 min
1f44d.png
Die is wel de moeite ja
1f606.png

Laatst bewerkt door een moderator:
broodro0ster zei:
Ok dan...Hij krijgt nochtans 77% op Rotten Tomatos. Warcraft krijgt daar maar 28%, dus zo mega slecht zal die wel niet zijn.
Sorry maar ik vind warcraft pakken pakken pakken beter dan the shallows

Ica age collision Beter dan verwacht eigenlijk 6,5/10

The Shallows (2016) Eergisteren gezien, en kon er wel mee door. Toffe thriller met toch een paar spannende momenten. Bij andere momenten had ik dan weer het gevoel dat ik naar een Jaws parodie aan het kijken was. Het einde was over de top actie maar ik kon er wel van genieten.

6,5/10

De film is naar mijn mening en smaak dan ook niet zo slecht als jij 'm voorstelt.

Skank zei:
Sorry maar ik vind warcraft pakken pakken pakken beter dan the shallows
Dat mag ondertussen duidelijk zijn. Maar je hoeft het ons niet meer door de strot te duwen, niets zo persoonlijk als smaak. Heb me trouwens met beide wel vermaakt en daar gaat het toch om.

Ik duw niks door het strot

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Die the Shallows maar is toegevoegd aan the watchlist, benieuwd wat ik er zal van vinden.
263a.png

Star Trek Beyond: niet slecht, maar ik vond hem minder dan de vorige 2 films, 7/10 Ook veel minder lensflare dan de vorige films, jammer
263a.png

Chr1st0f zei:
Star Trek Beyond: niet slecht, maar ik vond hem minder dan de vorige 2 films, 7/10 Ook veel minder lensflare dan de vorige films, jammer
263a.png
ook benieuwd

broodro0ster zei:
ge hebt em nog ni gezien?Hoe wete dan dat een brolfilm is en dat warcraft veel beter is?
eh? Wie zegt da? Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt... Zit eens nie zo op mn kap...

capture the flag 7/10

Leuke animatie film met goede atmos track. Zeer entertainend helaas weer heel voorspelbaar

Gisteren eindelijk es naar the conjuring gekeken...sterke film!
1f44d.png

Straight outta Compton 8.5/10 Eindelijk nog eens een goeie film gezien!

Flatliners nog eens bekeken. Toch wel erg sterk filmke dat ze toen gemaakt hebben. Met de erg sterke vocals uit de retro tracks "good day to die" en " fucking baby boomers" van Absolom.

Zalig filmpje en voor mij toch wat underrated op imdb.

7,5/10

Back
Bovenaan