Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Bedoel je dan de nieuwe Jason Bourne? Want ik heb die gisteren toevallig ook gezien en ik vond die echt saai. Het lijkt echt alsof dat verhaal belachelijk lang gerokken wordt (al heeft dat an sich niet zoveel met deze film te maken).demon zei:The Bourne(2016): Leuke film, maar niets vernieuwend aan. The BFG: Grafisch zéér prachtige film, een streling voor het oog op de OLED. Voor de rest vond ik de film niet zoveel
Ik bedoel inderdaad de nieuwe, van eerder dit jaar.. Leuke actie film, maar niets speciaalssandervdw zei:Bedoel je dan de nieuwe Jason Bourne? Want ik heb die gisteren toevallig ook gezien en ik vond die echt saai. Het lijkt echt alsof dat verhaal belachelijk lang gerokken wordt (al heeft dat an sich niet zoveel met deze film te maken).
Absoluut. Gisteren eindelijk ook gekeken en me geen seconde verveelt met deze.ilstino zei:kubo and the two strings. Pareltje van stop motion film met mooi verhaal en leuke sfeer 8/10
Nu ben ik benieuwd...Stiibun zei:Absoluut. Gisteren eindelijk ook gekeken en me geen seconde verveelt met deze.
Kannibaal <strong>Skank zei:Sully. Ik kon hem wel smaken</strong>
7,5/10