• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The Bourne(2016): Leuke film, maar niets vernieuwend aan. The BFG: Grafisch zéér prachtige film, een streling voor het oog op de OLED. Voor de rest vond ik de film niet zoveel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
demon zei:
The Bourne(2016): Leuke film, maar niets vernieuwend aan. The BFG: Grafisch zéér prachtige film, een streling voor het oog op de OLED. Voor de rest vond ik de film niet zoveel
Bedoel je dan de nieuwe Jason Bourne? Want ik heb die gisteren toevallig ook gezien en ik vond die echt saai. Het lijkt echt alsof dat verhaal belachelijk lang gerokken wordt (al heeft dat an sich niet zoveel met deze film te maken).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sandervdw zei:
Bedoel je dan de nieuwe Jason Bourne? Want ik heb die gisteren toevallig ook gezien en ik vond die echt saai. Het lijkt echt alsof dat verhaal belachelijk lang gerokken wordt (al heeft dat an sich niet zoveel met deze film te maken).
Ik bedoel inderdaad de nieuwe, van eerder dit jaar.. Leuke actie film, maar niets speciaals
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mechanic Resurrection - 3,5/10 (Alba valt nog mee...om naar te kijken
1f644.png
)

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=QF903RaKLvs</woltlab-metacode>


Nerve - 2/10.... voor de moeite, maar wat een schijtfilm zeg!

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=Tyk2_bzca3E</woltlab-metacode>


War Dogs - 6,5/10 - hier en daar lachen en een leuke Cuban feel
1f609.png


<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=Rwh9c_E3dJk</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:
X men apocalypse en de nieuwe Jason Bourne.

BEide films waren voor mij veruit de minste van de reeks. Aktie was leuk maar verhaal was , vooral bij Bourne dan, filterdun.

VOor de Bourne films is het zeker de film teveel voor mij. Jammer want de eerste 3 waren echt goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
The BFG: Knappe beelden maar een fluts verhaaltje ,film duurt ook 30 min te lang om te blijven boeien. 6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerste film op men projector
1f44d.png
: Harry Potter and the Deadly hollows Part 2 Vond ik wel de betere in de rij, 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bioscoop: Allied De veelbesproken film met Brad Pitt en Marion Cotillard. Spionagefilm WOII. Hoewel hij wel boeide van begin tot eind had ik er meer van verwacht. Acteren is een beetje onderkoeld en in tegenstelling tot de geruchten, vond ik de chemie tussen de 2 hoofdrolspelers niet echt aanwezig... kan aan mij liggen.
263a.png
Wel het bekijken waard als WOII interessant vindt en je geen James-Bond-actie verwacht. 7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bloodfather : 13 in een dozijn aktie/thriller . 5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kubo and the two strings. Pareltje van stop motion film met mooi verhaal en leuke sfeer 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Star trek beyond 8/10 Leuk! Beeld in 3d knap , geluid super!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben Hur (2016) Weer een zwakke en zeker overbodige remake ,gaan ze het nooit leren ... 5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ilstino zei:
kubo and the two strings. Pareltje van stop motion film met mooi verhaal en leuke sfeer 8/10
Absoluut. Gisteren eindelijk ook gekeken en me geen seconde verveelt met deze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren naar "The VVitch: A New-England Folktale" gekeken;

Op geen enkel moment griezelig/spannend 5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sully ,niks speciaals ,goed voor 1 kijkbeurt 6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan