Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik vind vooral het jammere bij Suicide Squad dat het zo hard opvalt dat het bedrijf dat deze film geëdit heeft een bedrijf is dat normaal trailers edit ipv films. Snelle, harde cuts met wat poppy muziek onder.djaxx zei:Suicide Squad
Zoals te verwachten, standaard en mager verhaaltje. Film moet het dan ook hebben van de leuke actie en toch wel vette soundtrack. Lichte 6/10 die toch al vrij ruim is. JOker en Quin werder erg goed vertolkt. Vraag me nog steeds af wtf Will Smith in deze film komtdoen? Past er totaal niet in.
100% mee akkoord. Ik heb hem ook al zeer vaak gezien en hij blijft gewoon schitterend.Carrion zei:National Lampoon's Christmas Vacation (1989) - 9/10 Best. Christmas movie. Ever!
De Krampus is idd een lelijk mythologisch beest. Enkele jaren terug in de straten van Oostenrijk tegen gekomen ... Nét even angstaanjagender dan pakweg enkele zwarte pieten die wij als hulpjes van Sinterklaas kennen....Zou kindjes gewoon nachtmerries geven denk ik.Cramer zei:Krampus: Kerstfilm over de donkere schaduw vd kerstman, zeer leuk gedaan..sfeervol geluid ook, 8/10
Serieus gat in uw filmcollectie dan :dSkank zei:Nog nooit v gehoord