• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Central intelligence : tegen beter weten in toch maar eens opgezet. Trok echt op niets.Na een uurtje afgezet.

Remember : Deze was van een heel ander kaliber. Vond hem echt goed. Interessant verhaal, goede acteurs. Leuke plot. 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Miss Peregrine's Home For Peculiar Children: 6/10

Beetje raar verhaal en lang uitgerokken. Hij lijkt me ook toch wat te "griezelig" om met kinderen te kijken.
Ook raar: op het einde van de film vergeten ze even volledig dat die vader dus achterblijft op een eiland terwijl zijn zoon vermist is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Suicide Squad

Zoals te verwachten, standaard en mager verhaaltje. Film moet het dan ook hebben van de leuke actie en toch wel vette soundtrack. Lichte 6/10 die toch al vrij ruim is. JOker en Quin werder erg goed vertolkt. Vraag me nog steeds af wtf Will Smith in deze film komtdoen? Past er totaal niet in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
djaxx zei:
Suicide Squad

Zoals te verwachten, standaard en mager verhaaltje. Film moet het dan ook hebben van de leuke actie en toch wel vette soundtrack. Lichte 6/10 die toch al vrij ruim is. JOker en Quin werder erg goed vertolkt. Vraag me nog steeds af wtf Will Smith in deze film komtdoen? Past er totaal niet in.
Ik vind vooral het jammere bij Suicide Squad dat het zo hard opvalt dat het bedrijf dat deze film geëdit heeft een bedrijf is dat normaal trailers edit ipv films. Snelle, harde cuts met wat poppy muziek onder.


Sully (2016) - 7/10

Zoals reeds aangegeven door Jake ben ik ook blij dat ze er hier een realistische versie van hebben gemaakt ipv een "Fuck yeah 'Murica" film. Ook het feit dat de film zich focust op 1 bepaald gedeelte van de tragedie zodat er toch een meeslepend verhaal in zit en niet alles snel-snel moet voorbij komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Miracle On 34th Street (1994) - 8/10 Het is bijna kerstmis dus tijd voor de eerste kerstfilm van het jaar, Miracle On 34th Street. Een leuke familiefilm waarbij je gewoon instant een vrolijk gevoel bij krijgt. Richard Attenborough is echt geweldig in deze film, je ziet gewoon het plezier van zijn gezicht afspatten in de film. Zoals Jan Decleir de enige echte Sinterklaas is, zo is Richard Attenborough de enige echte Kerstman. Het verhaal is niet geweldig spectaculair ofzo, maar gewoon door het gevoel dat je krijgt bij de film verdient hij deze score.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Cloverfield nog eens herbekeken. Blijft leuk filmpje, hoop dat de buren niet thuis waren.
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
assasins creed . 5/10 paar leuke Scenes in .Meer is er niet over te zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.122
324
113
Rogue One 8.5/10

Ik wist niet goed waaraan ik mij mocht verwachten, maar ik vond hem erg goed. Beter als m'n verwachtingen! Ondanks dat het een recente film is, heeft hij de charmes van de oude films.

Kheb hem gezien in de ULTRA Laser zaal in Kinepolis Antwerpen en dat is de beste 3D die ik al gezien heb. Helder, 0.0 ghosting en zelfs niet vermoeiend aan de ogen. Eigenlijk wou ik hem zelfs niet in 3D zien, maar omdat de 2D zalen geen Atmos hadden ben ik voor de 3D gegaan en geen moment spijt van gehad!

Dikke aanrader!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
The Accountant 8/10 Best een goede film, al mocht de opbouwende spanning een tempo sneller
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
THe Magnificent Seven.

Ontgoochelend. Had er best wel veel van verwacht met Denzel in de hoofdrol maar dat was zeker geen toegevoegde waarde. Film duurde te lang, was enorm voorspelbaar en nergens verrassend. Was het verhaal slecht? Neen, maar wel erg standaard. Ben sowieso niet de grootste western fan maar dit kan toch wel pakken beter.

6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
Star trek beyond ,op de oppo en het zag er allemaal goed uit .;)

Moet ik als trekkie echt een score geven? Verhaal is typisch startrek universum met iets meer explosieve actie ( nieuwe trent die ze aanhouden blijkbaar) , humor ( soms wel heel droog maar kom ) . Beelden spatte van het oled scherm in 4K bt2020 10 bit4:2:0 hdr ...

Morgen maar eens vergelijken met de panasonic.
1f609.png
Mischien komt er dan eentje op de markt.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Krampus: Kerstfilm over de donkere schaduw vd kerstman, zeer leuk gedaan..sfeervol geluid ook, 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Reviews van mijn jaarlijkse kerstavond kerstfilmmarathon: </strong> Die Hard (1988) - 8,5/10 Ah, Die Hard. Hoe een actiefilm over een gijzeling in een kantoorgebouw kan uitgroeien tot een van de beste kerstfilms ooit. Met alle technologie die tegenwoordig beschikbaar is, de echte actie klassiekers komen uit de jaren 80 en deze hoort absoluut bij de top. Bruce Willis op een punt in zijn carrière dat het hem effectief nog iets kon schelen en Sir Alan Rickman die een van de meest iconische schurken ooit speelt. Van geweldige quotes zoals "Now I have a machine gun, ho-ho-ho" tot het legendarische "Yippie-ki-Yee motherfucker". Alles maakt dit gewoon tot een van de beste actiefilms ooit, het feit dat ze de vader van Family Matters hier ook als agent neerzetten neem ik er met veel plezier bij.


Gremlins (1984) - 8/10 Hot damn, dit moet toch een van de beste kerst-horror-komedie films ooit zijn. Een van de meest ridicule ideeën voor een film ooit die uitgegroeid is tot een absolute klassieker in mijn ogen. Donkere humor, een absurd plot en geweldige personages. Dit is een typisch voorbeeld van een film die in deze tijd niet meer gemaakt zou worden en nooit zo'n succes zou hebben.


National Lampoon's Christmas Vacation (1989) - 9/10 Best. Christmas movie. Ever! Serieus, hoe vaak ik deze film ook al heb gezien ik blijf er telkens hardop met lachen. Dit is nu eens echt een film die voor geen seconde verveelt uit een tijdperk dat humor nog echt humor was en niet gewoon personages die een overdreven stereotype neerzetten (Ghostbusters remake anyone?) Het aantal memorable scenes is te hoog om op te noemen, maar mijn absolute favoriet moet toch wel de deze zijn:


<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=TQXuazYI_YU</woltlab-metacode>



Ja, al de beste kerstfilms komen uit de jaren 80!



En dan nog iets recent ook natuurlijk; <strong>Snowden (2016) - 7,5/10  
Het verhaal van Edward Snowden in beeld gebracht. Hoewel ik eigenlijk geen geweldig hoge verwachtingen had heb ik uiteindelijk toch zeer genoten van deze film, is wel een type film dat ik zeker en vast kan appreciëren. Hoewel 2 uur en 20 minuten vrij lang is voor dit soort bio-pics heeft de film, voor mijn gevoel dan toch, nooit echt traag aangevoeld. De manier waarop je Snowden steeds een trapje hoger zit groeien en bijgevolg steeds meer problemen met zijn vriendin krijgt vanwege zaken die hij weet maar niet kan vertellen is goed in beeld gebracht. Joseph Gordon-Levitt zet hier toch wel een puike prestatie neer net zoals Shailene Woodley, toch enkele trappen boven de Divergent films + damn she looks good in this movie.

En de enige echte Cage in deze film, wist ik niet en zag het totaal niet aankomen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Carrion zei:
National Lampoon's Christmas Vacation (1989) - 9/10 Best. Christmas movie. Ever!
100% mee akkoord. Ik heb hem ook al zeer vaak gezien en hij blijft gewoon schitterend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.694
212
73
Cramer zei:
Krampus: Kerstfilm over de donkere schaduw vd kerstman, zeer leuk gedaan..sfeervol geluid ook, 8/10
De Krampus is idd een lelijk mythologisch beest. Enkele jaren terug in de straten van Oostenrijk tegen gekomen ... Nét even angstaanjagender dan pakweg enkele zwarte pieten die wij als hulpjes van Sinterklaas kennen....Zou kindjes gewoon nachtmerries geven denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.784
427
98
Earth
K Will look for it. Samen met die krampus maakt me ook wel nieuwsgierig

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Een hele hoop films gezien afgelopen week... liep wat achter. Eye in the Sky Jason Bourne Star Trek Beyond 13 Hours: The Secret soldiers of Benghazi 10 Cloverfield Lane Money Monster The 5th Wave London Has Fallen Prisoners X-Men Apocalypse

Prisoners (2013) viel me hier in erg positieve zin op! Zeker een aanrader als je deze nog niet hebt gezien.

The 5th wave en London Has Fallen waren by far de slechtste uit bovenstaande reeks.
 
Laatst bewerkt door een moderator: