• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

djaxx zei:
DEepwater horizon, kon mij zeker boeien en geweldig lekker laag hier in. Gruwelijk lekker met de dubbele pb1000 bij momenten. 7/10
Ik had er gemengde gevoelens bij. De film an sich was zeker goed, maar het voelt wat raar aan om een rampenfilm te maken en dan het belangrijkste deel van de ramp amper te vermelden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jack reacher(2016): 7/10 degelijke actie film, geen Mission impossible, maar zeker goed genoeg.
Nerve: 4/10: Enkel nog een vier voor de leuke kleuren op de oled, anders typische teenage movie :p

Flukt (2012) van Roar Uthaug, klein pareltje meer ga 'k er niet over zeggen
1f61b.png

Kubo and two strings, niet slecht. Volgende keer in 3d zien

7,5/10

<table cellspacing="0" cellpadding="6"><tbody>
<td style= Trolls</strong> (2016)</td> <td style= </td>
<td valign="top"> [small]IMDb: 6.5 | Genre: Animation, Adventure, Comedy | Runtime: 92 min | <abbr title="Motion Picture Association of America">MPAA</abbr>: PG[/small]<hr> Trolls, de nieuwe antimatie film van Dreamworks: Leuk voor de kleurtjes, maar teveel liedjes naar mijn goesting :p </td>
<td colspan="2" align="right">[small]
7.png
<strong>7
/ 10[/small]</td>
</tbody></table>
[sub]Genereer je eigen HTML code review[/sub]

Arrival</strong> (2016) <td rowspan="2" align="right" valign="top"></td>
<td valign="top"> [small]IMDb: 8.1 | Genre: Drama, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 116 min | <abbr title="Motion Picture Association of America">MPAA</abbr>: PG-13[/small]<hr> Eentje om het hoofd er toch bij te houden hoor - - - dat was niet echt het geval, dus ik vrees dat ik hem nog eens moet bekijken. Wel een ferme 'sound' zodra die Aliens op de proppen komen. De boodschap is uiteindelijk wel duidelijk, maar hoe ze tot dat resultaat komen, moet ik nog eens te goei bezien
263a.png
</td>
7.png
<strong>7
/ 10[/small]</td>
</tbody></table>

Das wel cool, die imdb link erbij, hoe doen jullie da

Arrival.

Sterke opbouw maar einde is toch maar zwakjes.
Had er veel meer van verwacht.
6.5/10

The Nice Guys: 7.5/10 Combinatie Ryan Gosling & Russel Crowe lijkt nog te werken

Jake zei:
Arrival.

Sterke opbouw maar einde is toch maar zwakjes.
Had er veel meer van verwacht.
6.5/10
Ik had hetzelfde gevoel. Het voelde heel de film door aan alsof ze echt een goede opbouw hadden. En dan viel het einde mij wel tegen.

<td style= Jack Reacher: Never Go Back</strong> (2016)</td> <td style= </td>
<td valign="top"> [small]IMDb: 6.2 | Genre: Action, Adventure, Crime | Runtime: 118 min | <abbr title="Motion Picture Association of America">MPAA</abbr>: PG-13[/small]<hr> Ik had echt zin om met dit sneeuwweertje een leuke filmnamiddag te bleven. Deze Jack Reacher werd echter een erg kale reis. Een verhaal dat erg dun is en eigenlijk gewoon nergens op slaat. Acteerprestaties ver beneden peil met Cobie Smulders op kop. Ik zag haar graag in How i met your mother maar in films vind ik haar echt tekort komen. Als bovenstaande punten tegenslagen ligt je hoop meestal at least bij enkele leuke actiescenes maar zelfs hier is het B film materiaal. Film om snel te vergeten en reeks mag bij deze gestopt worden. </td>
4.png
<strong>4
/ 10[/small]</td>
</tbody></table>

Hacksaw Ridge
'Goede' oorlogsfilm ,start wat traagjes maar later when the shit hits the fan...
Goed geluid en ook goede gevechts scenes
8/10

<td style= Ghostbusters</strong> (2016)</td> <td style= </td>
<td valign="top"> [small]IMDb: 5.4 | Genre: Action, Comedy, Fantasy | Runtime: 116 min | <abbr title="Motion Picture Association of America">MPAA</abbr>: PG-13[/small]<hr> Op vraag van de vriendin deze film toch eens samen bekeken gehad.. het enige leuke waren de special effects, de rest was gewoon erover. </td>
4.png
<strong>4
/ 10[/small]</td>
</tbody></table>

Pride & Prejudice & Zombies: 7/10 Leuker dan verwacht; Ofwel ben ik een beetje biased door de hoofdrolspeelster
1f60d.png

Hacksaw ridge
Goeie film , echt genotem
8/10 top Geluid, jammer nog gn atmos speakers.
Aantal bluray met atmos tracks beginnen nu toch op te lopen

Sully 7/10
Leuk en aangenaam filmke. Ze hadden er misschien iets meer kunnen uithalen, maar al bij al van genoten
263a.png

Jack Reacher: Never Go Back 5/10
Meh, zo voorspelbaar en vol cliches. Niet echt de moeite om te zien.

<td style= The Crow</strong> (1994)</td> <td style= </td>
<td valign="top"> [small]IMDb: 7.6 | Genre: Action, Drama, Fantasy | Runtime: 102 min | <abbr title="Motion Picture Association of America">MPAA</abbr>: R[/small]<hr> Had deze film al enkele jaren niet meer gezien gehad, dus besloot ik hem nog eens te bekijken! Blijft een goede film en op mijn oled tv is het gewoon nog beter... </td>
8.png
<strong>8
/ 10[/small]</td>
</tbody></table>

Back
Bovenaan