• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Accountant Met Ben Afflec 8/10

Toch wel intrigerende film. Veel diepgang en achtergrond info met een serieux als de betere arthouse film... gecombineerd met enkele actie-/geweldscènes zoals in de betere misdaadfilm. Alles overgoten met een zeker "puzzel"-gehalte (pas op het eind vallen ze allemaal samen). Hoewel hij uitblinkt op vele vlakken, precies daarom zal het geen groot succes worden vrees ik (box office gewijs). Hij is immers moeilijk in een schuifje te plaatsen.

<woltlab-quote data-author="" data-link=""> </woltlab-quote>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Legend

BLoodfather

BEide geen hoogvliegers voor mij. Goed voor 1 kijkbeurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Miss Peregrine's home for Peculiar Children (2016) Veel van verwacht maar serieus teleurgesteld ,flauwe plot ,film duurt ook iets te lang en een zeer slechte Sam Jackson. 5.5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
The Bourne Identity, Supremacy, Ultimatum en Legacy.

Goeie actie films, qua verhaal wat uitgemolken tegen nummer 3 en het einde van Legacy was verschrikkelijk. Maar albijal ideaal voor een filmavondje mindless action.

Wat mij wel in positieve zin opviel was de surround ervaring. Ik kreeg de indruk dat, zeker met Identity, er veel meer liefde ingestoken werd tegenover hedendaagse films.

Legacy was ook erg goed met de DTS:X upmixer!

Ben benieuwd naar Jason Bourne (2016)...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
The legend of Tarzan: 4/10

jongens wat een slechte film. Ik vraag me af waar ze die acteurs halen.


En ondertussen ook wat Franse films bekeken. Geen films voor het waw-effect in de HT, maar ze boeien wel.

Elle: 6,5/10 Leuk verhaal met enkele vreemde wendingen

Mesrine Part1: Killer Instinct: 7,5/10 Het waargebeurd verhaal van de bekende crimineel Jacques Mesrines

Mesrine Part2: Public enemy: 7,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Sully.

Erg van genoten. Sterke Tom Hanks en Aaron Eckhart.

8 /10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Man from U.N.C.L.E: zeer entertainend 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.784
427
98
Earth
djaxx zei:
Sully.

Erg van genoten. Sterke Tom Hanks en Aaron Eckhart.

8 /10
ja ik vond hem ook best ok. Hij werd hier eerder niet goed ontvangen, dacht door jake
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Skank zei:
ja ik vond hem ook best ok. Hij werd hier eerder niet goed ontvangen, dacht door jake
Och ,slecht was die film zeker niet,de 90 min. zijn voorbijgevlogen... Thing is,als je in de tijd het nieuws een beetje hebt gevolgd dat je wel weet hoe het allemaal afgelopen is.Dus hier geen verassingen of onverwachte plot wendingen. Het siert Eastwood wel dat hij het zo waar getrouw mogelijk heeft weergegeven denk ik. Dus geen spectaculaire crash of overdreven macho reddingsoperaties.En met Hanks haal je natuurlijk ook kwaliteit in huis. Goede film maar ik denk niet dat de Blu Ray in huis zal komen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Gisteren getroopt met BCD en de 501st op de première van Rogue One (wij staan de komende dagen nog in alle Kinepolis complexen). Nadien uiteraard Rogue One gezien in IMAX 3D.

Ik ben nooit fan geweest van 3D maar de hogere lichtopbrengst van de laserprojectoren maakte het ditmaal toch een pak aangenamer kijken (al zal ik de film de komende dagen eerder nog een aantal keren gaan bekijken in 2D).

De film zelf; Goed! Heel goed! Beter dan The Empire Strikes Back, zoals op sociale media te lezen was? Moeilijk te zeggen. Empire zal altijd mijn all time favoriete Star Wars film blijven, maar Rogue One komt aardig in de buurt. De film zit goed in elkaar en verdient meer dan terecht zijn plaats in de Star Wars canon!

Geen idee of iedereen het volgende weet, dus daarom maar een spoiler tag;

Het enige wat ik echt gemist heb was de traditionele openingscrawl.
Voor zij die de komende dagen gaan zien; Geniet er van!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
... en may The Force be with you!
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Rogue One... Genoten. Hoewel een paar typische Star Wars ingrediënten hier noodgedwongen niet aanwezig waren, was het ontegensprekelijk een SW film. De puzzel past wel mooi aan bij EpIV, maar het begin wat minder op EpIII.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
rogue one 8.5/10

Echt een topper . EpVII was een stap in de goede richting na vorige 3 miskleunen maar deze is echt een volwaardige aanvulling bij de saga. Andere sfeer zelfde universum goed acteerwerk . visueel pareltje . Komt beetje traag op gang maar dan een rollercoaster tot de laatste seconde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.918
242
73
Rogue One: ik vind de film goed, maar na al die lovende commentaar had ik er toch meer van verwacht.

Al die cameo's daar mogen ze direct mee stoppen, dat maakt de film belachelijk. En die mislukte Princess Leia op het einde, waarom toch? Laat dan enkel haar zijkant zien, iedereen weet wie het is, nu krijgen we mislukte CGI, jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
Koetje is uitgemolken....wat moeten ze nog doen....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The magnificent seven (2016) 6.5/10 Goeie western ,maar kan toch niet tippen aan de originele film uit 1960. Check the cast van de 1960 versie
1f60e.png
1f60e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.169
72
58
Alex Agnew , unfinish bussiness....tja,kan het nog platter dan vulgair...blijkbaar wel dus .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Batman VS superman(extende): 6 /10. Hadden ze nu écht drie uur nodig om zo'n flauw gevecht op te bouwen? Zucht. Rogue One: 8/10. Leuke star wars film, van genoten! Storks(animatie:) 7.5/10. Leuke animatie film, had er nog nooit van gehoord, maar was gewoon heel leuk gedaan!
 
Laatst bewerkt door een moderator: