jvanhambelgium
Well-Known Member
Idd ... daar is wel iets over te zeggenJoske007 zei:KloptHelaas is het grote gros onder de films de laatste tijd zeer bedroevend te noemen
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Idd ... daar is wel iets over te zeggenJoske007 zei:KloptHelaas is het grote gros onder de films de laatste tijd zeer bedroevend te noemen
I agree met de punten - toch wel eens gelachen toen de manager van het hotel zijn kreetje sloegCarrion zei:Ghostbusters (2016)
5/10 omdat hij toch niet zo slecht is als ik verwacht had.
Deze blijft inderdaad een ijzersterke klassieker Top-filmdjaxx zei:The shawshank redemption, blijft zo een sterke film e. 10 / 10
Ik heb gisteren ook ID Resurgence gezien, en ik vond hem eigenlijk ook meevallen.ToothLess zei:Blood Father - 6/10 - Mel Gibson als "DADDY" in een soort Country/Terminator alike jasje. Coole dad.
ID Resurgence - 6/10 - eigenlijk vond ik die nog goed meevallen hoor - bon, niet zoals de eerste, maar de actie kon ik wel smaken hoewel die hevc van demon'amper' een dts track bevatte. Die viel tegen. Mja, ik wacht op de BD release voor aanschaf toch.
Het 'smaakte' precies niet goedSkank zei:The shallows 6/10
Amen!Puttermansz zei:ook was ik vergeten dat ik een hekel heb aan dieren die kunnen praten.
de krab ook niet.. Ze zat er nog maar een dag en z everhobgerde al dat ze krabben begon te eten? Yeah right....Stiibun zei:Het 'smaakte' precies niet goed