• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Valhalla Rising .Twas weer eens iets anders ,maar toch nog van genoten 7.10
Kan ik wel herkennen, Refn is niet meteen je doorsnee regisseur. Bronson en Drive reeds gezien van hem ?

Django : Vond hem best wel goed,een love story verwerkt in een verhaal over slavernij in Amerika...en een knallend eind met typische spaghettiwestern muziek....
Dat heb ik toch echt niet gezien in Django zulle, of moest zijn dat Nero verliefd was op zijn Gatlin
1f606.png
  Je bedoelt natuurlijk Django Unchained. Openingsnummer is in ieder geval dat van Django uit 1966. Verder een typisch Tarantino vehikel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond django unchained ook ni slcht ma weer zwaar overrated wel

Volgens mij was Nero wel een beetje verliefd op zijne gatlin hoor,hij sleepte het overal mee en niemand mocht eraan komen en hij beschermde de kist met zijn leven als het moest.....als dat geen liefde is.
1f609.png
Bedoelde dus inderdaad wel de remake.
1f609.png
Moest wel lachen met dat vuurgevecht in dat huis en dat het bloed in het rond vloog.....1 kogel vloog door 2 man maar nadien beschermde hij zichzelf met een andere persoon en opeens konden die kogels daar nietmeer door een mens vliegen of zelfs maar een plankske .
1f609.png
Achja gewoon brainloos naar kijken.
1f609.png

Kan ik wel herkennen, Refn is niet meteen je doorsnee regisseur. Bronson en Drive reeds gezien van hem ?
Drive heb ik al gezien ,vond ik zeer goed ,Bronson zal ik wel later eens bekijken.

Drive heb ik al gezien ,vond ik zeer goed ,Bronson zal ik wel later eens bekijken.

Nooit begrepen, kan me niet herinneren dat ik al ooit zone zaagfilm gezin had. Achja smaken verschillen...

Vandaag:

Iron man 2

Vond ik echt wel goed en toch wat beter dan de eerste.

Robin hood met russel crowe nog eens herbekeken op br

Blijft gewoon een erg goeie film.

Vandaag:

Iron man 2

Vond ik echt wel goed en toch wat beter dan de eerste.

Robin hood met russel crowe nog eens herbekeken op br

Blijft gewoon een erg goeie film.
    +1

Nooit begrepen, kan me niet herinneren dat ik al ooit zone zaagfilm gezin had. Achja smaken verschillen...
Idd ,smaken verschillen . Zou er maar 1 soort film ,muziek ,1 kleur en 1 merk bier zijn zou dat hier maar een saaie boel zijn. Ik kan begrijpen dat vele mensen zulke films saai/zaagfilm vinden ,maar een beetje variatie moet kunnen imo. Na een tijdje ben je die explosies en actie ook wel een beetje beu...

+1

Blijkbaar komen we wel goe overeen qua smaak
263a.png

Snatch nog is teruggekeken

Wat een meesterwerk!

8.5/10

Hot fuzz

Had hem nog nooit gezien. Heb de blu ray van iemand overgenomen via telenet forum.

Echt een goed filmpje boordevol aktie, een echte belevenis voor de ht en echt voorbeeldmateriaal voor de ht!

8/10

In zo'n mooi weer?
263a.png
Ik ken het niet, zo goed ja?

The numbers station : middelmatige thriller,actie filmpke. Niks speciaals .

The secret ( aka tallman) : Vrij verwarrende thriller halfweg was ik de draar een beetje kwijt maar die wending had ik niet zien aankomen . Al bij al een goede avondvuller .

Back
Bovenaan