• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The last stand   Met den Arnold zoals we hem kennen e
263a.png
filterdun verhaal maar leuke aktie en toch nergens echt gaan vervelen.   Ik geef hem 6.4

Laatst bewerkt door een moderator:
Get the gringo eens terug bekeken, wat is mel gibson toch heerlijk in deze film.

Ik geef hem een verdiende 7/10

Get the gringo is idd goed, wil die ook nog es herbekijken. The last stand vond ik net als jij beter dan verwacht, uiteraard geen top, maar verveelt geen seconde

Evil Dead (2013) onnozel 3/10
Het origineel van Raimi uit 1981 is dus stukken beter, of heb je deze nog niet gezien ?

Hollywood Today = Sequels and Remakes (nog een bijkomend woord met X vind 'k niet meteen
263a.png
)

Het origineel van Raimi uit 1981 is dus stukken beter, of heb je deze nog niet gezien ?

Hollywood Today = Sequels and Remakes (nog een bijkomend woord met X vind 'k niet meteen
263a.png
)
Het origineel uit '81 heb ik gezien en die is 1000x beter dan de rommel dat ze nu uitgebracht hebben. Het mag nu wel eens stoppen met al die reboots en remakes ,het trekt toch op geen kloten.

Pulp fiction herbekeken, blijft goed natuurlijk

Man of steel in metropolis:

Film was goed maar naar het einde toe bleef het geweld een beetje te lang duren om dan te eindigen in een verval van cliche's tot en met.

Geef hem 6.7 /10

Eigenlijk na een nchtje slapen zou ik er nog een half punt durven afpitsen...

Net een 6 dus? Omg
263a.png
benieuwd wat ik erover denk

Oblivion, pffffttt dik in orde wat beeld betreft, zeer mooie plaatjes en dito soundtrack. Hier en daar wat voorspelbaar qua verhaal, maar toch genoten van begin tot einde.

World war z , ben hem in metropolis gaan kijken. Echt genoten, spannend en leuk verhaaltje. De zombies worden heel leuk in beeld gebracht en echt goede surround momenten, die koop ik me zeker aan.

7.8 / 10

88 minutes is herbekeken

Blijft toch wel voorspelbaar en echt spannend spannend word het voor mij nooit. Echt slecht kan ik hem nu ook niet noemen, vond de cast buiten pacino maar zwakjes

6/10

Oblivion, pffffttt dik in orde wat beeld betreft, zeer mooie plaatjes en dito soundtrack. Hier en daar wat voorspelbaar qua verhaal, maar toch genoten van begin tot einde.

Ja?

Leuk om te lezen.

Vrouw vond hem niks...

Gisteren oceans eleven op blu ray herbekeken, blijft een leuk filmpje. 7/10

Vanacht ook finding nemo de eerste keer op blu ray gekeken, wow, dit was echt een fijne ervaring! Echt demomateriaal voor de ht, zowel beeld als geluid waren superieur. En eerlijk is eerlijk, van de film zelf heb ik ook genoten :). 8,8/10

Nemo is gewoon referntie zowel qua beeld, geluid en verhaal

En zelfs de 3D versie schijnt gewoon subliem te zijn!

Oblivion 7/10 Toch iets meer van verwacht.

Oblivion

8/10

Op het grote doek komt pas de fantastische fotografie to zijn recht! Soundtrack is subliem en mijn sub moest niet onderdoen voor de donder buiten...onweer was dus extra heftig in Heule
263a.png

Oblivion: 8/10   Ik vond hem zeer goed en op een projector is het inderdaad een pareltje.

Back
Bovenaan