• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Warm bodies : filmpke voor de vrouwkes en kon mij dus totaal niet boeien.Al vanaf het begin lig ik mij te ergeren aan de acteurs en hoe ze hun rol spelen.het verhaal zelf...dikke bulshit in mijn ogen maar voor iemand anders kan dit "de romance " zijn ban dit jaar. Ze probeerden er nog humor in te steken maar zelfs daar slaagden ze de bal mis bij mij.

Wild seven (7): film gaat over een groep outlaws die een politie eenheid vormen en daar ingrijpen waar de normale ordehandhaving faalt. Vond het eerlijk gezegd niet echt een vette en vrij voorspelbaar...geluid en beeld vielen nog best mee maar het had toch beter gekund.

Jack the giant slayer: sprookjesfilm over jack en de bonenestaak maar dan in een modernere versie.Tja het blijft een sprookje natuurlijk.;) cgi vond ik toch prima in orde en het geluid mag er ook wezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
The Great Gatsby   My god Slecht! 5/10 Niet mijn ding! Hoewel Di caprio voor mij erg sterk bezig was de laatste tijd.. Vind ik deze films echt 1 van zn minste uit heel zn carri

<blockquote data-author="Stijn" data-cid="5891" data-time="1376200504">

The Great Gatsby   My god Slecht! 5/10 Niet mijn ding! Hoewel Di caprio voor mij erg sterk bezig was de laatste tijd.. Vind ik deze films echt 1 van zn minste uit heel zn carri

Great gatsby was idd een dikke strontfilm!

Net the lone ranger gaan kijken, pff ben diene depp kotsmoe gezien in die rollen. Was ook een serieuze saaie brok.

5/10 voor het prachtige beeld en geluid. Deze depp films zijn voor mij in elk geval voltooid verleden tijd.

Ik had je gewaarschuwd
263a.png
Oh damn , nog een lone ranger afkraker. Ik vrees dus dat ik die ook niet goed zal vinden he.. Nochtans de trailer ziet er zooooooooooooo goe uit he   Vind Depp de laatste tijd ook wel eentonig overkomen...

<sup> Tiens ,een remake en een reboot die op niks trekken. </sup> <sup> Tss,tsss,tsss,wie had er dat gedacht... -_- </sup>

In Bruges 4/10 Na 40 minuten afgezet. Zo saai man

Die was echt slecht ja.

Mud: vermakelijke film : 7/10

Verschrikkelijke ikke 2

Samen met de dochter in metropolis, vond hem erg goed. Waar ik normaal bij een animatie meerdere keren de klok in het oog hou was deze film zo voorbij. Zat vol goede humor 8,3/10

Pain & gain

Film waar ik echt wel wat van verwachte maar buiten het mooie beeld en geluid ( en vrouwen ), stelde hij echt niet veel voor. Enorm flauwe humor, beetje overacted. Meer dan 5.8 kan ik deze echt niet geven.

Djaxx, Despicable Me 2 beter dan de eerste ?   Pain & Gain is echt zo'n zwart-wit verhaal als je de reviews er wat op naleest. Of wel vind je er echt niets aan, of wel vind je het helemaal top. Tja het is Michael Bay natuurlijk, altijd wel wat gissen met die man
1f609.png

Heb de eerste niet gezien, mijn dochter vond de eerste nog beter.

Moon (2009)

Echt een supergoed filmke vond ik. Zeer goede acteerprestatie van sam rockwell. De stem van kevin spacey als de robot was een enorme meerwaarde voor de film. Zat perfect in elkaar.

Oblivion : als sci- fi viel hem nog goed mee ,verhaal was beetje clich

Gangster Squad: zeer leuke film! Die Sean Penn is toch een verdomd goede acteur!
263a.png
  8/10

Back
Bovenaan