• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Jep, had voordien al eens een stukje Batman: The Dark Knight bekeken voor te testen.   Kben echt zeer tevreden over mijn aankoop!
263a.png
  Heb wel nog geen foto's want kheb nog geen tijd had om mijn bureau en computer te verhuizen... :mellow:

Laatst bewerkt door een moderator:
David Foster and friends: the hitman returns     Wat een concert! Stuk voor stuk geweldige zangers en super optredens. Blijvertje!

Iron Man 3   Audio is 10/10 en de LFE knalt uit de sub! qua film, ja wat we gewend zijn van dit soort films!   7/10

Mm ben benieuwd.

Waarom rate je trouwens niet op trakt.tv?

Ik zie ook dat je geen collectie hebt op trakt.tv

Gebruik je dat niet via de xbmc app trakt.tv?

Moet nog eens kijken hoe ik die collectie moet adden!

Hij doet dat automatisch he Je moet de addon in xbmc gebruiken ! Dan synct hij automatisch met je xbmc library ! En kun je heeeeel makkelijk raten na het zien van een film!   trakt.tv addon noemt het   http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=138745   En als je dan bv de app "utrakt" op je ipad zet,   kun je heeeeeeel makkelijk collecties vergelijken ook!

Dat past, staat normaal vanavond op het programma hier

Niet met buddha eens

Iron man 3

Wat een megavet einde!

Terug goe grappige stukken!

Vet geluid en beeld! Die wil ik binnenkort herzien in de dedicated!

9/10

Niet met buddha eens

Iron man 3

Wat een megavet einde!

Terug goe grappige stukken!

Vet geluid en beeld! Die wil ik binnenkort herzien in de dedicated!

9/10

Vond hem ook weer super, 9 is zo nog net iets te veel. 8.8

Was een echte beleving in de ht!

Jup
263a.png
Mee akkoord Ik kan enkel 8 of 9 raten.. vandaar dat ik dan een 9 geef
263a.png
Maar 8.8 is idd beter :p

Net american history x herbekeken, wat blijft dit toch een schitterend meesterwerk!

9.5/10

Iron Man 3 : Aangename popcorn film voor een Zaterdagavond ,niks meer niks minder:7/10

Oblivion:

ontgoocheld! Geluid en beeld en soundtrack waren echt goed maar de film zelf was een heel pak minder.

Zoals in eerdere recencies aangegeven is deze film de mosterd bijna over de ganse lijn bij andere films gaan halen.

Wil net lukken dat ik enkele weken geleden moon gezien heb nog, de gelijkenis was zeer duidelijk op sommige vlakken.

6/10

Oceans 12

Zeker de minste uit de reeks, als je daar dan nog de belachelijk slechte beeld en geluidskwaliteit bij doet dan kom ik echt niet verder dan een 5/10.

Bluray onwaardig!

Pain and gain :niks te zien ,doorlopen aub.

The croods gezien, rustige vrijdagavond film, grappige momenten en originele setting nog wel. "Clash" conservatieve vader vs progressieve vreemdeling was op het einde wel wat enerverend aan het worden 6.5 / 10

Iron man 3 : Tja,een typische marvel die het moet hebben van zijn actie momenten.Geluid was ok

The great Gatsby   Prachtig beeld, zeer filmisch en unieke sfeer. Het verhaal (plot) was m.i. wel te mager, had meer verwacht.

Back
Bovenaan