• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Kenik nie..es kijken

Sta trek 2

Mmmwa, meer van verwacht.. Deel 1 was zeker beter..

Een 7.6/10

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dan weer niet
263a.png
Lol Heb je hem ook in 2d gezien? Star trek?   Aja, en rate uw films es op trakt.tv Ik zie wel dat ge gekeken hebt, maar geen score, dus weet ik nooit hoe goed je hem vond
1f609.png

Now you see me . Breinloos vertier en ook wel aangenaam om te volgen 7/10

Now you see me.   8,5/10. Vond hem precies een stuk beter als jou, Jake
1f609.png

Meende da nu niel 8.5 ????

Wow , vond die is goe vo 1 keer ma meer toch zeker ni.

En wie het in zijn hoofd gehaald heeft om die belachelijke jesse eisenberg een hoofdrol te geven is mij ook een raadsel. Wat een slechte acteur.

Om nog maar niet te praten over de voorspelbaarheid van de film, die plot had ik na 30 minuten al door.

No fan in here dus
263a.png

Star trek into darkness   Wat een pareltje qua beeld en geluid. Had nog nooit eerder een startrek film gezien, maar het verhaal kan gemakkelijk gevolgd worden.   Er waren toch heel wat sc

<blockquote data-author="nielvm" data-cid="6611" data-time="1378268268">

Star trek into darkness   Wat een pareltje qua beeld en geluid. Had nog nooit eerder een startrek film gezien, maar het verhaal kan gemakkelijk gevolgd worden.   Er waren toch heel wat sc

Now you see me   Bwa... Niks speciaals 6/10 Geen tweede keer voor mij. Plot heb je zo door. Beetje TE langdradig voor mij.. "Kunstjes" steken ook tegen na eerste keer. Hup nog es een bank/kluis/rekening overvallen

Ja tis vreet
263a.png
Kan ik ergens je collectie bewonderen? Ge weet nooit dat er iets tussen zit die ik nog niet gezien heb..

The iceman die ik vandeweek gezien heb vond ik toch wel aanraderke, nu gene classic ofzo ma wel goed.

Ik zal es kijken, en op je aanraden the iceman bekijken, ben benieuwd
263a.png

Back
Bovenaan