• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Ja ik koop af en toe een filmke ma maak er nu ook gen sport van om elke week 10 films te scoren. Sorry als ik je hierin teleur stel stefaan
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
1f606.png

Kijkachterstand moet 'k wel eens dringend wegwerken. Een keer een maand gewoon niets kopen zal een beetje helpen
263a.png

The hurt locker

Had deze om de 1 of andere reden altijd uitgesteld. Gisteren het blauwe schijfje dan toch maar eens ingestoken.

Film was eigenlijk best realistisch waardoor hij bij momenten wat traag en saai werd. Toch genoten van het realisme en van de ontploffingen in de ht
263a.png
thx bk
263a.png

6,9/10

Halo4 forward unto dawn : tja zoals al die filmpkes moet ge halo gespeeld hebben zekers,het begon goed maar dan vertraagt die enorm om dan op het einde nog de lekkere actie te tonen maar dan gaat het zo snel dat je bijna niets ziet van de vijand....jammer.

Dead,man down : Film op zich was moschien een beetje traag van opbouw en het plot was wel heel snel geweten maar ergens hoort het zo verteld te worden. Ik vond hem al bij al niet slecht

Rescue Dawn Net geen 7 Vond hem beetje te langdradig... 6/10 dan maar.

<blockquote data-author="BuDDHa" data-cid="6743" data-time="1378589413">

Fast And Furious 6

Leuk voor de sub! D

Iemand the colony al gezien? Krijgt niet zoveel op imdb. StefaanD, hoe noemt die film terug met die mensen op een trein...

Snowpiercer, maar zal hier wel ergens eind dit jaar zijn.

The Company You Keep (2012)   8/10   Geen aktie of LFE geweld! Wel een goeie thriller!  
17276-series-header.jpg

Back
Bovenaan