• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Bekijk hem en oordeel zelf
263a.png
1f62e.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk hem en oordeel zelf
263a.png

Hoofdrolspeler vind ik erg sterk spelen...

Zeker weten Shannon deed dat schitterend. Mijn broer vond de film dan weer matig...

Er bestaat, volgens een collega, ook een reeks van 2 eps over the iceman, waarin ie zelf veel uit de doeken doet. Deze zou the iceman diaries ofzo heten. Heb het nog niet echt gezocht maar zou ook de moeite zijn.

Gisteren naar Death Sentence gekeken op tv:   7/10   lang geleden dat Kevin Bacon nog eens meespeelde in een redelijke film!
263a.png

Shame on you!

Xmen First Class

Toch wel een must see vind ik.

Star trek in to the darkness : ben een trekkiefan dus heb ervan genoten,beeld en geluid waren prima in orde ( en dat kontje van Zoe mag ook best gezien worden.;) )

Die Klingons waren best goed gedaan ondanks dat ze met sets hebben gewerkt inplaats van pure cgi,een paar kwinkslagen naar de serie's en de films....iets heftigere actie...daar gaan ze nog veel geld mee verdienen.;)

Trance. 5/10

Saaie bedoening, teveel moeite gedaan voor een spectaculaire plottwist met veel details ma vond het maar niets.

The Croods (2013)

8/10

Aangenaam verrast en goe gelachen....goeie LFE scenes om sub te testen!

Ah hier staat je rating lol Komt absoluut in mn collectie!

After Earth</strong>   7/10 <strong>Ontspannend maar te denken dat ze binnen 2000 jaar alleen een zwaard hebben om zich te verdedigen!!!!

Hangover 3

Enorm idiote en slechte film. Trok werkelijk op niets. De eerste vond ik leuk, tweede was al wa minder maar dit is gewoon helemaal niets.

A waste of time.

Back
Bovenaan