• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The frozen ground

Viel al bij al nog mee maar beetje saai gebracht, echt spannend konden ze het nooit maken.

6/10

Laatst bewerkt door een moderator:
This is the end

Had er op voorhand niets van verwacht en na een kwartier heb ik getwikfeld om te stoppen maar vanaf dan werd ik er op een of andere manier toch in meegezogen
263a.png
, niet dat dit een topfilm is ofzo en idd veel belachelijke grappen maar heb toch enkele keren goed gelachen en het was ook wel een genot voor de ht, het geluid heeft de film toch wel stapje hoger gebracht.

6/10. Wat best veel is voor dit genre

This is the end

Had er op voorhand niets van verwacht en na een kwartier heb ik getwikfeld om te stoppen maar vanaf dan werd ik er op een of andere manier toch in meegezogen
263a.png
, niet dat dit een topfilm is ofzo en idd veel belachelijke grappen maar heb toch enkele keren goed gelachen en het was ook wel een genot voor de ht, het geluid heeft de film toch wel stapje hoger gebracht.

6/10. Wat best veel is voor dit genre
      Zelfde score gegeven

Zelfde score gegeven

Ja had ik gezien. Wat me verbaasd is dat jij dexter zo hoog blijft raten, ik twijfel meestal tussen een 1 en een 2. Hoe erg hebben ze die serie naar de klote gedaan seg. Straks ep 12 erdoor jagen dat ik er eindelijk vanaf ben.

Oei dat is een laag cijfer. Was is er dan precies niet goed aan ?

Zoooo voorspelbaar.. Slechte actering. Zeer mager verhaal... Zat meer in.

Is ik zie het enkel als promo voor zn zoon... Meer is het niet..

Lol vond em ook nie goe.. Er zijn wel goeie hoor

After earth

Buiten welgeteld 3 leuke scenes voor de ht was er gewoon geen bal aan.

Verhaal totaal niet uitgediept, geen spanning wat toch zeker mogelijk was in ditcverhaal.

En dan die kleine smith, akteerprestatie was serieus ondermaats!

Cloud atlas : vond hem persoonlijk boeiend,verschillende verhalen die allemaal wel iets met elkaar te maken hebben...

Fast and furious6 : bwa brainloos actie filmpke,veel haantjes gedrag,lekkere kontjes in strakke rokjes ( die scene was veeeeels tekort)
1f609.png
stomme one liners ,snelle autos,flinterdun verhaallijntje en wat romantiek.....wat wilt een mens nu meer...

Europa report na welgeteld 30 minuten afgezet wegens niet mijn ding.

The lost world aka jurassic park 2

Fantastische beleving voor de ht. Buiten dat, ook gewoon een hele goede film. Voorm ij bijna evengoed als de eerste. Erg van genoten.

Epic : mooie beeldjes,flauw verhaaltje....viel nog best mee maar als de magie is uitgewerkt verveelt hem wel een beetje.

Europa report was ook aan het twijfelen maar toch verder gekeken
263a.png
Niet slecht, niet super, doordeweeks maar toch paar goede sc

Back
Bovenaan