• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The croods 8/10   Leuke tekenfilm en beeld en geluid gewoonweg super!

Laatst bewerkt door een moderator:
This is the end. 3/10

Seth Rogen en vrienden kunnen mij eigenlijk in geen enkele film echt boeien, had het moeten weten.

3096 tage

Verhaal van de ontvoering van Natasha Kampusch. 6/10

En djaxx, pacific rim?

Had gisteren een uurtje gekeken da beviel me nog maar heb hem uiteindelijk toch afgezet. Vechtende robotten kunnen mij gewoon ni boeien!

Buiten dat kon ik de jaxx maar niet losmaken van zijn personage in sons of anarchy, vond hem maar matig acteren.

Het geluid was leuk voor de ht maar daarmee is voor mij de kous wel af.

Staat bij mij vanavond op het menu, bijzonder benieuwd. Moonrise Kingdom moet dan maar een avondje opschuiven
263a.png

Pacific Rim 6/10 geen uitschieter dit, gevechten super in beeld gebracht, de rest gewoon oppervlakkig. Die 2 wetenschappers moeten blijkbaar een komische noot toevoegen, maar werkte werkelijk nooit. Had toch meer verwacht van Del Toro.

Op naar die andere sci-fi's Elysium en Gravity

Pacific Rim 6/10 geen uitschieter dit, gevechten super in beeld gebracht, de rest gewoon oppervlakkig. Die 2 wetenschappers moeten blijkbaar een komische noot toevoegen, maar werkte werkelijk nooit. Had toch meer verwacht van Del Toro.

Op naar die andere sci-fi's Elysium en Gravity

Zo slecht vond ik die echt niet.. Maar kom

De laatste zal wel hoog vliegen..

@ stefaan, kan het ni beter verwoorden. Zo belachelijk flauw seg die wetenschappers...

StefaanD   Hoe was the lone ranger? Die film heeft geflopt en kreeg slechte commentaren tot en met... De trailer vond ik persoonlijk erg aantrekkelijk maar met die berichten.. Hoewel op htforum er toch redelijk wat mensen hem verrassend goe vinden

Beter dan Pacific Rim in ieder geval. Tja Depp zijn rolletje lijkt inderdaad op wat hij ook deed in PoC maar was voor mij zeker niet storend.

Pacific Rim   Ver gezocht maar een nieuwe reference voor een sub demo! Ga morgen de muren hervoegen!   Film 7/10 Sound 7.1 : 9/10

Ja sound was daar idd erg goed e Buddha!

Omdat het zijn 25 ste verjaardag was

The curse of chuckie, jeugdsentiment.

Had totaal niets verwacht en heb dat dan ook volledig gekregen.

Zijn gezicht zag er eerder lachwekkend dan eng uit.

In het begin van de film was de sfeer echt leuk opgebouwd , tot hij in beweging kwam.

Had ook wat lfe verwacht maar zat echt totaal niets in erg jammer. En het verhaal, tja, daarvoor moet je zeker al niet kijken.

Jeugdsentiment inderdaad, mn eerste had ik schrik van p:

Pink funhouse tour herbekeken.

Blijft het beste concert dat ik tot nu toe gezien heb.

Back
Bovenaan