• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Net end of watch gekeken.

Had er wel wat van verwacht maar draaide uiteindelijk uit op 1 en al voorspelbaarheid en cliche's. Mss ben ik al wat,te oud geworden stilaan voor al die gangsta shit in de films. Bij de 100 ste nikker shit begon het wel wa teveel te worden. Jammer want haalde nog een vrij mooie score op imdb, ik geef hem 5.8.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wizard of Oz : is infeite een prequel aan van het origineel met Judy Garland.Het verhaal begint zoals het origineel in zwartwit en nadien gaat het automaitsch over naar 16/9 en kleur.Het begin is een beetje te langdradig en het verhaal op zich....stel me er toch vragen bij.( of lees hoe verkracht ik een sprookje.;) )

Geluid was prima in orde en er zit regelmatig voldoende laag in dat de funderingen wel eens kunnen gaan trillen.

Beautiful creatures : achja,filmke over de onmogelijke liefde zoals bij twilight.( typisch vrouwenfilmke dus.;) )

Cgi viel nog best mee,geliid zat ook goed maar hij gaat toch niet lang blijven hangen denk ik,is niet echt spannend te noemen maar er gebeurt juist genoeg om uw aandacht vast te houden.

Now you see me gaan kijken in metropolis.

Geen slecht filmke maar social network acteur jesse Eisenberg kan mij dus echt ni overtuigen. Enkele malen goed gelachen meer ga ik er ni over zeggen ivm spoilers. Ik geef hem 7.2 /10

Net gangs of new york gekeken. Had er enorm veel van verwacht maar ben op mijn honger blijven zitten. Leo vond ik niet goed in de film om nog maar niet te praten van cameron diaz, wat heeft die in deze film te,zoeken seg. Speelduur was ook een pak te lang.

Pluspunt

Daniel day lewis die bill the budger echt grandioos vertolkt.

6/10

Side effects

Vond het een goed filmpje, verhaal zat goed in elkaar.

7,7 / 10

Oblivion

Nipt een 7/10

Meer van verwacht!

Wall-e

Had hem nooit gezien, heeft me zeker vermaakt.

7.8/10

Spiders : moet Stijn deze keer eens gelijk geven,het sap was de kool niet waard.

GI Joe retaliation: zoals we gewoon zijn ondertussen van die reeks...brainloze actie,stomme one liners en een flinterdun verhaaltje .....beeld was prima te noemen ,geluid vond ik een beetje ondermaats met momenten maar er zijn fragmenten waar de kogels en de actie door heel de kamer vliegen.

Naar Silver Linings Playbook gekeken met de vriendin.   Leuke film, maar niet echt mijn genre!
263a.png
  7/10

Broken City : Vond hem niet slecht,niet echt veel actie en traag opbouwend maar op het eind valt alles netjes in elkaar.

World War Z: 8/10   Aangenaam verrast door deze zombie film. Brad Pitt tilt de film toch naar een hoger niveau tov de traditionele zombie films. Zeker het bekijken waard!

Spring breakers : laat het ons houden op bulshit van de bovenste plank....heb hem zelfs niet uitgekeken.   Help,the beatles : al een geluk dat die mannen beter kunnen zingen dan acteren... achja,in die tijd zal dat wel groots zijn geweest maar nu komt heel dat geval over als

Spring breakers : laat het ons houden op bulshit van de bovenste plank....heb hem zelfs niet uitgekeken.

Thx god, dacht al dat ik als enige er zo over dacht.

Moet ik springbreakers dan nog wel starten?

Als gij graag naar bulshit kijkt,dronken vrouwen,losbandige vrijpartijen,kotsende mensen,dronkelappen,enz.... Dan is deze een aanrader.
1f609.png
............anders echt niet.

Back
Bovenaan