Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mja wat kan je daar nog van gaan verwachten e. Ik heb alle voorgaande delen ook bekeken hoor maar deze hmmm, ik weet het nog niet...
Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back - 9/10
Gelukkig kan men in komkommertijd nog altijd terug grijpen naar de klassiekers![]()
Blade Runner 2049
Wat een knaller! Dik boven m’n verwachtingen in. Je wordt er keihard in meegezogen van het begin tot het einde. De visuals en soundtrack zijn gewoon ziek
9/10
Troost je djaxx, ik zag de eerste nog in de bioscoop en later in de HT. Is een prachtige 'mood' film.
Ik keek enorm uit naar de nieuwe, maar zelfs een 2e visie in de bioscoop kon me niet overtuigen. Visueel verbluffend. Indrukwekkende 'sound-effects'-track die helaas ook een beetje samenvalt met de 'patserigheid' van de vertelling. Zo van: "Zie mij hier eens 'cool' staan wezen". Het miste allemaal echte inhoud en 'zingeving' voor mij.
Ewoks te uitgerekt? Ze waren wat te gedrongen naar mijn smaak!Star Wars Episode VI: Return of the Jedi - 8/10
Had een half puntje meer kunnen zijn maar sommige scénes met de Ewoks zijn net iets te uitgerekt naar mijn smaak.
Ewoks te uitgerekt? Ze waren wat te gedrongen naar mijn smaak!