Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) - 8/10
Thor: Ragnarok (2017) - 7,5/10
Gisteren ook gezien. Maar een 7 vr mijThor: Ragnarok (2017) - 7,5/10
Gisteren ook gezien. Maar een 7 vr mij
Kheb het gezegd he, een knaller!Coco (2017) - 8/10
Ah Pixar, you've done it again. Fantastische animatie, humor en muziek zitten zeer goed in elkaar en uiteraard enkele snottermomenten die alleen Pixar kan afleveren. Must see voor alle animatie / Pixar fans.
Dunkirk
Leuk maar niet meer en vooral heel zwaar overroepen 7/10
Heb em gisteren ook gezien. Voor mij ook een 7/10, al heb ik af en toe wel eens met ogen getrokken.The Shape of water.
Goeie film en leuk verhaal ,niks meer en niks minder. 7/10
Vraagje, herbekijken jullie veel films?
Bemerkt dat mijn kinderen geen enkel probleem hebben om een film 10 keer te bekijken.
Voor mezelf echter merk ik dat ik max. 20% van alle films die ik kijk nog eens herbekijk, dan meestal ook pas jaren later. De films die ik 3 keer heb gezien zijn groote uitzonderingen en dan sprekn we al snel over tijdspannes van vele jaren...
Als ik klein was heb ik bij mijn oma de filmcasettes kapot gespeeld door constant naar dezelfde films te bekijken.Vraagje, herbekijken jullie veel films?
Bemerkt dat mijn kinderen geen enkel probleem hebben om een film 10 keer te bekijken.
Voor mezelf echter merk ik dat ik max. 20% van alle films die ik kijk nog eens herbekijk, dan meestal ook pas jaren later. De films die ik 3 keer heb gezien zijn groote uitzonderingen en dan sprekn we al snel over tijdspannes van vele jaren...