Blade runner 2049: toch wel weer een pareltje van een film....alles klopte gewoon..de sfeer de beelden de muziek...prachtig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Murderon on the orient express. 2017
Eerste uur vond ik te traag en te weinig spannend. Daarna komt de film wat op gang maar echt op her puntje van mijn stoel heb ik nergens gezeten. Ik denk dat het verhaal zich niet leent voor een film van 2 uur maar langer moet uitgewerkt worden in de vorm van een serie ofzo. Beelden waren wel erg mooi.
Hakken over de sloot 6/10
Gisteren ook gezien. Na een minuut of 50-60 was ik even in slaap gevallen daarna was ik echt niet meer mee. Maar heb precies niet veel gemist als ik de rest van de commentaren lees.Murderon on the orient express. 2017
Eerste uur vond ik te traag en te weinig spannend. Daarna komt de film wat op gang maar echt op her puntje van mijn stoel heb ik nergens gezeten. Ik denk dat het verhaal zich niet leent voor een film van 2 uur maar langer moet uitgewerkt worden in de vorm van een serie ofzo. Beelden waren wel erg mooi.
Hakken over de sloot 6/10
Gladiator (2000) - 7,5/10
Tegen mei ook een 4K projector?Ik wacht op de 4k versie in mei
Trouwens, 7,5 maar? Van mij krijgt die een 9/10