• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Red Sparrow: 8/10, 1 extra punt voor de muziek en atmos track, Lawrence haar vertoningen en Schoenearts' coole accent ;-)

Black Panther: 5/10
Geen idee wat de fuzz about it was - not my cup of tea.
OST/cgi/sound overall was flauw, dan haak ik al voor de helft af met dit soort films - Black Panther kan zich naast Ant-man achteraan in de rij gaan zetten.

Ik vond er ook niet veel aan 6/10.
Ik vond het één van de minste Marvel films (Antman vond ik trouwens wel goed). De CGI was veel te opvallend en zag er vaak zeer goedkoop uit.

Solo: a Star Wars story 6/10
Enkel de aanwezigheid van Chewy en de Millenium Falcon leggen de link met het SW universum. De acteurs en het verhaal niet.
Een maat voor niets volgens mij. Middelmatige film over een stel smokkelaars.

Tomb Raider 2018: 6/10

Mja mja, destijds had La Jolie toch meer impact op mij als Lara dan deze Vikander... 'k was toen nog groener achter de oren ook natuurlijk lol
Enfin, de atmos track vond ik niet echt een meerwaarde precies. De muziek van Holkenborg (Junkie XL) viel bij momenten nog het best mee.

The Strangers, Prey at Night: 4/10

Die eerste Strangers was/is zo goed... deze Prey at Night bekijk je best door gewoon effe door de trailer te scrollen, zo valt de prent nog goed mee ;-)

Den of Thieves: 7/10

Nouw nouw poesje mouw, als ge eens wilt horen hoe verschillende vuurwapens klinken en hoe deze uw cinemakot kunnen neerhalen, dan is deze Den of Thieves wel de moeite! Dat is sinds HEAT dat ik mij nog zo moeten bukken heb om die kogels te ontwijken ;-)

The boundock saints nog maar eens herbekeken op het blauwe goud.
Al is de conversie naar bluray zeker geen hoogvlieger, het blijft wel een leuke film.

7/10

Ik vond hem leuk, maar niets speciaals.

Heb hem ook gezien nu en vond deze zelfs iets te langdradig....
Jumanji ook al gezien gezien tot in de helft ongeveer maar kweet niet of ik de rest nog ga uitkijken....
Maze runner 3...tja voorspelbaar tot en met en het niveau zakt gewoonweg in tot een middelmatig actie filmpke.

Ready Player One: 8,5/10

Zalige film! Die zit nokvol referenties naar de jaren 80/90 - films, muziek, games, zelf de instrumentale filmmuziek van Silvestri houdt er rekening mee. Daarbovenop de Atmos track mega coole, zotte effecten. Ik heb genoten, pure nostalgie hidden in een modern kleedje, zalig vond ik dit ;-)

Rampage: 6/10

Eingelijk vond ik die nog meevallen. Wat een ZOTTE film. Waar halen ze het. Het was vooral dikke fun om het laag eens te testen - hier en daar een beetje funny en Negan moest het zonder Lucile doen, vandaar ook dat'm op z'n dak kreeg - maar het typetje was gelijkaardig, edoch in "net' pak.
Ook op Atmos track, sweet!

The shape of water : man,man toch....nu zijn ze toch wel heel erg bezig met onzinnige films te maken...vond er eerlijk gezegd niets aan , verhaal dat rammelt langs alle kanten ,niets voeling met de caracters , het monster hebben ze gewoon gekopieerd uit de creature of the lagune .Heb 2 dagen nodig gehad om hem uit te kijken...okay ze proberen er dan nog een love story in te steken maar kom...ze kan dan evengoed poepen met een leguaan héé...komaan seg..

Back
Bovenaan