• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Red sparrow : die viel best goed mee ....plot zat goed .(beetje ongeloofwaardig maar soit.... das een klein detail . ;) )

Patser.

Eerlijk is eerlijk, heb er best van genoten van deze film.
Hoewel ik me nog steeds mateloos stoor aan dat Marokkaans Nederlands taaltje waren de acteer prestaties best ok. Verhaal is natuurlijk niet echt origineel te noemen. Maar had hem eigenlijk slechter verwacht.

7/10

Dead Pool 2 super duper edition 8/10. De film is exact wat je van deadpool verwacht, maar waar ze in de vorige film nog spaarzaam waren met referenties naar personen, is het in deze film niets téveel van het goede ..

Jurassic World:Fallen Kingdom.
Ik zie graag de Dino's ,maar dit was toch maar een mager beestje.
Den eersten blijft nog altijd de besten.
6/10

Revenge 7/10, verrasende film.
Tomb raider 6,5/10, vond het geluid wel goed zitten.
Bad samaritan 7/10
The world fastest indian 8/10
Upgrade 6,5/10

Miljaar, wat een slechte sound in dts-hd 7.1 - wachten op de 4K versie en hopelijk is de atmos beter - want de soundtrack van Powell is echt wel graaf!
Oh, en de film zelf, bwah - valt nog mee, maar zoals gezegd, kwam niet echt 'over' door de crappy sound.
Onder voorbehoud, te herbekijken dus ;-)

Avengers infinity war : Spectakel filmpje met veel snelle acties ,grote explosies veel kunst en vliegwerk en ze halen al de helden uit het universum er dan nog eens bij...een goeie combinatie ....ondanks de lange speelduur van ik eerlijk gezegd van niet...ondanks dat er veel gebeurt op het scherm kon hij mij met moeite boeien en met momenten vond ik het zelfs traag gaan...tja ...hoe de volgende gaat eindigen weten we waarschijnlijk nu al...
(Voila , kan dan verwijderd worden in het verkeerde topic ;) )

Deadpool 2 : okay zulke films moeten over de top zijn maar hier gaan ze net dat stapje verder en dat maakt de film gewoon vervelend ..(heb dan nog naar de supercut gekeken ).het beste stukje zat in de laatste 5 min juist voor de kredits en voor de rest...snel vergeten , okay muziek keuze was best cava maar dat kan zo een zever niet echt dragen..(en nee ik heb niets tegen sexistische humor maar afgezaagd is afgezaagd )

The mountain between us : een vrij gezellig romantisch filmpke ,ge moet het overleven en door de sneeuw spartelen niet al te realistisch pakken want die acteurs verliezen dus gene kilo gewicht...maar ze bouwen de sfeer wel goed op .Je voelt de hoofdpersonages naar elkaar toegroeien en op een bepaald punt weet je het gewoon ....jaja hier zit sex i n the air....en dan komt die sexscene en ...voila weg romantiek weg sfeer ....terug gewoon een filmpke over 2 mensen die trachten te overleven...ze proberen op het laatst nog wel wat maar dat is maar flauwen truut ....soit de vrouwtjes zullen er weg van zijn en als man kan nee mischien nog een puntje scoren als je op het eind een traantje wegpinkt (en maybe you get lucky )

Miljaar, wat een slechte sound in dts-hd 7.1 - wachten op de 4K versie en hopelijk is de atmos beter - want de soundtrack van Powell is echt wel graaf!
Oh, en de film zelf, bwah - valt nog mee, maar zoals gezegd, kwam niet echt 'over' door de crappy sound.
Onder voorbehoud, te herbekijken dus ;-)

Ik heb hem gisteren ook gezien en inderdaad wat is het geluid slecht :eek: Ik ben zelfs gaan kijken of mijn sub wel opstond, het lijkt wel of ze alles onder de 80Hz weggelaten hebben.

rampage : filmpke waar ge niet teveel moet over nadenken gewoon ondergaan .. niks spanning overdreven actie ...CGI die ge ziet ....man man , hebben ze echt geen inspiratie meer in Hollywood tegenwoordig of is de massa die naar zulks gaat kijken gewoon dom.

Skybound : goedkoop B filmpke over een stel tieners die in een vliegtuig zitten en er vallen kernbommen...zij moeten dan maar zien ontsnappen aan de straling en ze besluiten op een zeker moment om naar Hawaï te vliegen....soit overacting , een verhaal dat rammelt langs alle kanten het lijkt me meer een reclamefilmpje te zijn over dat vliegtuig waarmee ze vliegen...
Die stunts man man , op een gegeven moment stapt er enen op die vleugel van dat vliegtuig om een motor met een bijl van dat vliegtuig af te kappen (jaja op de houthakkers manier ) maar ik vraag mij af welke gel die gebruikt heeft voor zijn haar want die moet ik ook hebben...die vliegen daar zogezegd tegen 265 km/u en die zijn haar blijft gewoon in model liggen...ook die zijn kleren blijven gewoon in model liggen...nadien crashen ze daar in het water en die hun haar is zelfs niet nat ....die staan daar recht en die zijn allemaal kurk droog met hun haar gofhont en al....soit al een geluk dat die blu-ray maar weinig gekost heeft...

Hostiles : lang geleden dat ik nog eens een goeie western te zien gekregen heb.
Goeie sfeer , muziek was goed gewoon het grauwe wilde western geen helden gedoe ...de minachting van de “Amerikanen “ tegenover de native Amerikanen...hoe noemen ze zo iet weer...ahjaa volkerenmoord of genocide maar ze zijn er wel mee weggekomen en geen haan die daar naar kraait.

3 billboards....: kga hepm nog eens opnieuw moeten kijken want die zit soms wel raar in elkaar zenne , mensen die gewoon het recht in eigen hand nemen , politie die iemand door het raam keilt...maar int algemeen zag hem er toch goed uit. ;)

Solo,a Star Wars Story: Geluid was idd maar magertjes,alsook het verhaal :rolleyes:
De eersten blijven nog altijd de beste ,maar wel leuk om Solo en Chewie samen te zien :)
6.5/10

Helaas is de 4K Atmos versie van Solo niet beter :mad:

Ik vind van wel - vooral de ost track (muziek dus) klinkt beter. Surround ook, bv in de eerste race scene waarbij Solo die rode vrachtwagen ontwijkt, naar links, dat dings scheert dan van voor naar achter rechts weg... veel duidelijker via de atmos track vind ik. Maar er blijft gewoon veel te weinig dynamiek inzitten in de gehele soundtrack om goed te zijn. Dik jammer als je dan zo'n film in de collectie hebben wil.

jurassic world fallen kingdom: 4/10. Ik heb mij serieus zitten ergeren tijdens deze film en dat gebeurd niet vaak. Alles was cliché en buiten de twee mainleads waren de acteer prestaties ook maar ondermaats hoor... Een of andere kolonel die probeert badass te zijn, faal, een of andere tiener die meedoet wegens zijn haxor skills, maar niets anders doet dan iritant te schreeuwen bij elke gebeurtenis... zucht.

jurassic world fallen kingdom: 4/10. Ik heb mij serieus zitten ergeren tijdens deze film en dat gebeurd niet vaak. Alles was cliché en buiten de twee mainleads waren de acteer prestaties ook maar ondermaats hoor... Een of andere kolonel die probeert badass te zijn, faal, een of andere tiener die meedoet wegens zijn haxor skills, maar niets anders doet dan iritant te schreeuwen bij elke gebeurtenis... zucht.

oei en ik die net v plan was deze te zien straks met de kids

Back
Bovenaan