Ready Player One: 8,5/10
In die score kan ik mij wel vinden, het was een zeer leuke film! Enige jammere vond ik dat de achtergrond songs in 5.0 niet zo goed hoorbaar waren. Maar dat is niet de fout van de mix, denk ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ready Player One: 8,5/10
Pacific Rim: Uprising (2018) - 7/10
Hoogstaand verhaal? Neen. 2 uur puur amusement en gigantische robots die met gigantische monsters vechten? Yup. En meer moet dat voor mij niet zijn in zo'n films, de eerste helft van de film is een beetje traag maar oh boy, die laatste 45 minuten zitten tjokvol actie. Van mij mag een Pacific Rim franchise zeker en vast de plaats van een Transformers franchise innemen!
Hoe is hij tegenover de eerste film? Ik hoor daar enkel negatieve dingen over.
Is dan ook een film die ze echt niet moesten gaan remaken.Flatliners (2017) - 5/10
Heb hier een beetje hetzelfde gevoel bij als bij A Quiet Place. Het concept leent zich tot interessante zaken maar het wordt weer slecht en cliché-matig uitgevoerd. De film begint interessant, zeker het eerste half uur maar vanaf ongeveer het midden van de film gaat het niveau naar B-film horror.
Is dan ook een film die ze echt niet moesten gaan remaken.
Avengers: Infinity War - 7/10: hij is veel beter dan de vorige Avenger films, maar het kan me precies niet meer boeien.
Misschien zijn er al teveel superhelden films geweest.
Voorspelling: in de volgende film krijgt Tanos spijt en draait hij alles terug, daarom dat Dr. Strange hem de time stone heeft gegeven.