• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Moonlight

Zeker niet slecht maar na de lovende recensies verwachtte ik een pak meer.
Bij momenten echt wat te traag.

6/10
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Jurassic world fallen kingdom ...tja daar is al genoeg over gezegd ...voor de fans laten we het zo houden ...
Tja en voor het vervolg .....gewoon het leger erop uit sturen met zware wapens en schiet die beesten gewoon naar het kingdom terug.....(als darts hun vel kan penetreren dan moet zo een raketje of een obussen van een houwitser totaal geen probleem zijn denk ik )

Kill command : filmpke belooft veel als ge de kaft moogt geloven (predator meets the terminator ) maar het is veel minder ...zelfs heel heel veel minder.
Groep mariniers vertrekken naar een oefenterrein om te oefenen tegen robots en ze krijgen een opzichter mee , want in het begin van de film zijn er een paar rare dingen waargenomen bij de programmatie van de robots die de mariniers moeten vervangen.
Zij (ahja dat moet een vrouw zijn ) heeft vanaf haar jeugd een chip ingeplant gekregen en daardoor kan zij iets meer dan de gewone mens (niet op gebied van kracht denk eerder aan dat zij een computer in hare kop heeft maar toch is ze geen androïde )
Tja na aankomst blijkt het dan al snel verkeerd te gaan en moeten ze dus vechten tegen de oefen robots om te overleven....komt er ook nog bij dat de hoofd robot een soort van zelfdenkende unit is die leert uit zijn fouten en hoe de mariniers een probleem oplossen....
Tja , simpel verhaal lijn belooft veel actie maar echt spannend kunne we het niet noemen meer een brainloos knal festijn ondanks de soms coole snufjes die gebruikt worden.
Met de hakken over de sloot zou ik zeggen. ;)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Solo: 7/10
All the money in the world: 6.5/10
Flags of our fathers: 7/10
Letters from Iwo Jima: 8/10
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Bohemian Rhapsody (2018) - 8/10

Zeer goede "bio pic" over toch een van de grootste (zo niet dé grootste) rock artiesten en bands ooit. Bevat drama, de nodige humor, iedereen zet zeer sterke prestaties neer. En de muziek is subliem gebruikt. Klonk absoluut machtig in de cinema met toch regelmatig een kippenvel moment. Indien je deze wilt zien kan ik absoluut aanraden om deze in de cinema te gaan zien.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Black Hawk Down

Deze maar weer eens herbekeken. Blijft echt genieten deze film.

8/10
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hugo nog eens herbekeken maar nu met de dochter.

Ze kon hem wel smaken, net als ik 7,5/10
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nee , hou mij ni bezig met zo een brilleke. Nooit ni veel gezegd 3D. Die hype is intussen precies ook gepasseerd, nooit echt een succes geweest eigenlijk e.
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
The Meg (2018) - 6,5/10

Geef deze film een R-rating en laat 'm de regisseur losgaan en dan heb je volgens mij een geweldige popcorn film. Nu krijg je meer een haaienfilm met vals gebit. De film zet bepaalde dingen op maar geeft dan toch niet de payoff die je verwacht. De film voelt ook niet zo groot aan als dat deze film zou moeten voelen. En Hollywood mag eens gaan verstoppen met die geforceerde liefdesverhalen. Ik kijk NIET naar The Meg voor een liefdesverhaal. Ik wil een 25 meter lange haai alles opeten dat het tegenkomt.
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
A Star is Born 9/10
Van en met Bradley Cooper, Lady gaga.
Behoorlijk verrassend voor dergelijk soort film. Had een heel hoog authenticiteitsgevoel. Zo begint de film met een bluesrock concert waar je als toeschouwer mee op het podium staat. Alle muzieknummers hebben bijna allemaal dat spontane hier-en-nu gevoel. Alleen bij het laatste nummer hoor je duidelijk dat het een studio opname is.
Zal zeker een mooie demo disc zijn voor de HT-muziekliefhebber.
Zeer geloofwaardige performance van de 2 protagonisten (Bradley Cooper kan zingen?!). En nooit melig tenzij misschien op het einde op het randje.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
2 concerten bekeken vandaag.

Lionel Ritchie live in paris.
Zeker niet slecht al vind ik de kwaliteit niet altijd even goed. Stond ook te spelen in klipsch ruimte op cinedreambeurs trouwens.

Ed sheeran
Jumpers for goalpostd @ Wembley stadium.
Super concert met een kwaliteit , niet normaal.
Beste kwaliteit opname die ik reeds gezien heb.
Echt genieten.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The book of eli net herbekeken.

Leuk maar toch beetje te traag bij momenten.

6,5/10
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
jurassic world fallen kingdom

geen verwachtingen

Was eigenlijk niet slechct! geweldig geluid !
Amai die sub ;p was ff vergeten hoe het boven klonk