jurassic world fallen kingdom
geen verwachtingen
Was eigenlijk niet slechct! geweldig geluid !
Amai die sub ;p was ff vergeten hoe het boven klonk
Ik denk dat je misschien de enige bent die de film 'niet slecht' vond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
jurassic world fallen kingdom
geen verwachtingen
Was eigenlijk niet slechct! geweldig geluid !
Amai die sub ;p was ff vergeten hoe het boven klonk
Ola, afwachten. Ik moet hem nog zien.Ik denk dat je misschien de enige bent die de film 'niet slecht' vond
Ik denk dat je misschien de enige bent die de film 'niet slecht' vond
Kan goed zijn, en schaam ik me ook niet voor.
Ik had echt 0,0 verwachtingen na jullie commentaren
+ het feit dat het heel lang geleden was in mn ht
Kan er wel allemaal toe bijgedragen hebben
Zonet ook gekeken. Kvond hem ook beter als de vorige. 7/10 voor mij.MI Fallout: van de laatste films was ik niet echt een fan, deze vond ik veel beter 7.5/10
Ook net eens bekeken..de tower inferno maar dan met de kids...tja, ze zijn niet echt origineel de laatsten tijd daar in hollywoodSkyscraper: 6/10. Ik verwachte er meer van, téveel op de chinese markt gericht naar mijn mening..
Fantastic beasts 2: Leuke film, maar daar gaan dus nog drie films van komen... benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. 7./10 .
Dit was tevens ook mijn eerste film in het 'Laser ULTRA ' formaat van kinépolis, maar van een 'scherper' beeld en 'betere kleuren' was er geen sprake. Het beeld was eerder onscherp te noemen en bij actie scenes werd het een grote blur. Dolby Atmos daarentegen was op momenten wel de moeite waard.
Infinity war in de ht zalig!