• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
jurassic world fallen kingdom

geen verwachtingen

Was eigenlijk niet slechct! geweldig geluid !
Amai die sub ;p was ff vergeten hoe het boven klonk

Ik denk dat je misschien de enige bent die de film 'niet slecht' vond :D
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik denk dat je misschien de enige bent die de film 'niet slecht' vond :D

Kan goed zijn, en schaam ik me ook niet voor.
Ik had echt 0,0 verwachtingen na jullie commentaren :p
+ het feit dat het heel lang geleden was in mn ht

Kan er wel allemaal toe bijgedragen hebben :p
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Er zaten natuurlijk wel stukken waarvan je denkt "yeah right" enz enz
Maar het is Jurassic World, weet je wel...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Assassins cree, gn verwachting. Een 7,5
Geluid is wel absoluut demo materiaal, zowel qua laag als surround
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Het was weer lang geleden dat ik in de Relaxedroom nog eens achter elkaar een film had gezien.

Deze films gebaseerd op waargebeurde feiten stonden al eventjes op mijn lijstje van zeker te bekijken en zijn gelukkig goed bevallen ????????

Den 12. mann.
Der Hauptman
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Kan goed zijn, en schaam ik me ook niet voor.
Ik had echt 0,0 verwachtingen na jullie commentaren :p
+ het feit dat het heel lang geleden was in mn ht

Kan er wel allemaal toe bijgedragen hebben :p

Ik vond hem ook niet zo slecht, zelf 10x beter dan elke Transformers film, maar ja dat zegt nog niets natuurlijk.
In tegenstelling tot de rest hier, ben ik wel benieuwd naar het vervolg.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
MI Fallout: van de laatste films was ik niet echt een fan, deze vond ik veel beter 7.5/10
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Skyscraper: 6/10. Ik verwachte er meer van, téveel op de chinese markt gericht naar mijn mening..
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Girl in the Spiders Web (Millenium reboot) 7/10
Ik heb wel een boontje voor 'The Queen' actrice Claire Foy, maar de rol van rebelse vigilante Lisbeth Salander zet ze een pak minder overtuigender neer dan haar voorgangster.
Zie de 7/10 in verhouding tot 9/10 voor The Girl with the Dragon Tatoo.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Skyscraper: 6/10. Ik verwachte er meer van, téveel op de chinese markt gericht naar mijn mening..
Ook net eens bekeken..de tower inferno maar dan met de kids...tja, ze zijn niet echt origineel de laatsten tijd daar in hollywood
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Fantastic beasts 2: Leuke film, maar daar gaan dus nog drie films van komen... benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. 7./10 .

Dit was tevens ook mijn eerste film in het 'Laser ULTRA ' formaat van kinépolis, maar van een 'scherper' beeld en 'betere kleuren' was er geen sprake. Het beeld was eerder onscherp te noemen en bij actie scenes werd het een grote blur. Dolby Atmos daarentegen was op momenten wel de moeite waard.
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Fantastic beasts 2: Leuke film, maar daar gaan dus nog drie films van komen... benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. 7./10 .

Dit was tevens ook mijn eerste film in het 'Laser ULTRA ' formaat van kinépolis, maar van een 'scherper' beeld en 'betere kleuren' was er geen sprake. Het beeld was eerder onscherp te noemen en bij actie scenes werd het een grote blur. Dolby Atmos daarentegen was op momenten wel de moeite waard.

Overlaatst in Hasselt ook de laser ultra versie van Bohemian Rhapsody gezien (was de enige versie op dat moment). En noch ik, noch m'n vriendin zagen een echt verschil tussen de laser versie en de gewone schermen. Misschien dat bij actie films het verschil groter is maar voorlopig z'n meerprijs voor mij niet waard. En ik ga toch regelmatig (15-20 keer per jaar) naar de cinema dus het is niet alsof ik de schermen niet gewoon ben of niet kan vergelijken.
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Widows 7/10
Steve McQueen neemt vaak z'n tijd om een scène uit te puren. In deze film bij momenten wat té veel tijd. De emotionele connectie met het hoofdpersonnage (zwarte actrice uit 'How to get away with Murder') had ik amper. Het is pas naar de ontknoping toe, dat het wel best verrassend werd. Goed scenario maar niet altijd even goed gebracht.
De nieuwe song van Sade bij de aftiteling, was dan weer wel een aangename verrassing!
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Infinity war in de ht zalig!
Zopas mowgli op netflix, nog niet uit welke versie nu de betere is