• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
The greatest showman
7,8/10

Hier ondertussen al 2 keer...
Ze zijn er hier zot van

Dan maar es kijken voor de 4k versie
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Star Wars: The Rise of Skywalker

...

Ik begrijp echt niet dat Disney een van de belangrijkste franchises zo heeft kunnen verkloten en al helemaal niet dat de schuldige nog steeds voor Disney werkt.
Hopelijk komen er in de toekomst betere films (de plannen voor een nieuwe trilogy zijn er al), want ze kunnen het wel als ze willen (of als Kathleen Kennedy er zich niet mee bemoeit), zie The Mandalorian.


Zeg, heel die SW saga is maar een simpel verhaaltje he - bon, ik ben ook wel SW liefhebber maar een heilige graal is het absoluut niet vind ik (in die tijd ja, als kind, maar als je er nu op terugkijkt...)
Wat dan zo goed is aan The Mandalorian, daar kan ik ook niet echt volgen. Heel de SW "sfeer"' is gewoon weg vind ik persoonlijk, al was het maar omwille van het feit dat er gewoon geen SW OST op de achtergrond draait (dat maakt 50% van het SW universum). Zelfs Giacchino deed het nog beter om een SW "ik probeer het eens sfeertje" op te zetten (Rogue One) dan wat Göransson hier doet. Is het dan slecht of verkloot - bah nee, goed genietbaar.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
The greatest showman
7,8/10

Hier ondertussen al 2 keer...
Ze zijn er hier zot van

Dan maar es kijken voor de 4k versie

Eergisteren zaten m'n petekind & een vriendinnetje (12-13j) allebei in de HT met lekkere schotel popcorn te genieten van The Greatest Showman.
Ze zijn er hier ook zot van.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Divergent en Insurgent. Morgen tijd is het aan Allegiant. Doet mij hard denken aan The Hunger Games. Maar ik ben wel een fan van die post apocalyptische films..
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
157
66
Gisteren Star Wars in 3D iMax gezien met het gezin. Leuke avond. Film was goed 7/10.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Begonnen met films uit de oude doos te halen.

The Godfather 1 tem 3
Scareface

Geweldig om terug te zien, wat een wereldklasse 🤩
 
  • Vind ik leuk
Reactions: jvanhambelgium

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Angel has fallen : vervolg op de twee vorige fallen films en tijd dat ze er mee stoppen nu .Veel actie veel knallen maar totaal ongeloofwaardig en het plot is vrij dun te noemen.

Fast en furiuos jobs and shaw : tja , overdreven actie , veel oneliners, stoere domme mannen praat ...dan is het een film waar ge van gaat genieten ..voor de anderen gewoon een actie filmpke die niet lang gaat blijven hangen denk ik.

T-34 : waar gebeurt of niet maar als je van tank actie houdt is dit zeker één van de films die je moet gezien hebben , intense gevechten en maneauvers met die tanks en natuurlijk kan een love stort ook niet ontbreken en de russen spreken russich en de Duitsers Duits . ;)
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Begonnen met films uit de oude doos te halen.

The Godfather 1 tem 3
Scareface

Geweldig om terug te zien, wat een wereldklasse 🤩

Inderdaad, heb de God Father Trilogy hier ook liggen en DAT zijn pas films!
Slechts hééél zelden maken ze nog es een films die nog maar enigzins in de buurt komt kwa klasse en geloof me het is dan gene van Marvell ;-)

Tony Montana : Say hi to my little friend 8-) 🤪 😂
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Midsommar, interessante kijkervaring.
Geen slechte film maar mocht wel een klein beetje ingekort zijn om het tempo wat op te drijven.
7/10
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess