Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
A Bronx Tale,Heat,Sleepers en natuurlijk Once upon a time in America.Na de Godfather 1-3 en Scarface te hebben gezien ben ik nu bij de film Goodfellas uit 1990 beland.
Yes, het smaakt naar meer van dat.
Als er iemand me nog van dit soort films kan aanbevelen, ga u gang
Hooh, ik was niet zo excited als toen T2 uitkwam ooit... en het was even wennen om Linda (met redelijk afgeleefde mannenstem) en Schwarzie vol rimpels te zien - dus allez met pakt een 6/10 kan het verhaal er nog op door, al schakel je toch best om naar brainfreeze modus uiteindelijk... actie om de actie!
Terminator fims heb ik nooit gekeken voor het verhaal, wel voor de fanstastische actie, zijnde T2
dat wordt dan veelal als excuus gebruikt he Demon, als men actie films leuk/cool vindt "ik kijk niet voor het verhaal"... persoonlijk I don't care, verhaal of niet.
Ik kijk regelmatig nog eens Transformers, gewoon "geschift" - hoe dat gemaakt is, allez, dien Shockwave als die dat gebouw squuezed...hoe komt ge daarop???? hoe zet je zoiets naar cgi/film om... dat blijft mij intrigeren en dan die sound erbij, gewoon bangelijk vind ik dat ;-) meer moet dat soms niet zijn, hahah
A Bronx Tale,Heat,Sleepers en natuurlijk Once upon a time in America.
Na de Godfather 1-3 en Scarface te hebben gezien ben ik nu bij de film Goodfellas uit 1990 beland.
Yes, het smaakt naar meer van dat.
Als er iemand me nog van dit soort films kan aanbevelen, ga u gang